scooter

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
:) Det är lungt, då är vi minst 2 i den åldern. Körde div triumph från -74 till -87, jag hade även förmånen att prova kawa 1300, GS1100X, och kawa 3 pip 500 och 750 när det begav sig. Den stora drömmen var en Triumph trident trimmad till 1000cc och 100 hk (den så kallade japandödaren). Nu efter att barnen blivit stora blev det äntligen en Triumph 3 cyl.:Rockbanan

Jaja, jag vet ! Innan jag blir bombad så är det bäst att jag meddelar att jag vet att även Norton 810 Dunstal kallades så, men jag har alltid andats Triumph.:tummenupp

Last edited:

Rickar

Lyft blicken :-)
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
BMW F800R-11 och en klassiker GSXR 1100 - 87
clipper skrev:
2657450 Hej:
Jag är nybörjare och 50+ fick mitt MC kort gratis 1972, körde lite scooter innan, jag har nu skaffade en beggad Suka 750 nakenhoj, den är helt fantastik! Vad det är kul att köra:) det är aldrig försent att återta sin förlorade ungdom!
Hoppas att jag inte är älsta gubben på forumet har kollar runt lite och det mesta verkar roligt tex.. läsa on dundermedlet RVS som jag gjorde idag på jobbet.Jag kommer att läsa mest och ligga ubåt hoppas det är ok.:rolleyes:
Bye!
Mvh Kennet / alias clipper Gottsunda Uppsala

Välkommen gamle man :tungan

Haka på en SMC-BKK i sommar så får du se hur kul man kan ha på hoj... det roligaste jag gjort.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...