Mr K
I win, you loose!
Scorpion e bättre på det sättet för att du behöver inte bestycka/mappa om hojjen efter du bytat för de är utformade för varje hoj specifikt.
mee like
mee like
Detta var nog en av de största lögnerna på länge. Nu e inte jag någon expert men jag skulle tippa på 2-4 hästar extra. 8-10 bhp får du kanske av ett helt racesystem. BHP är väl Break Horse Power ... alltså på bakhjulet ......Buffalo skrev:You can expect a power gain of approx 8-10 bhp!"
Mr K skrev:Scorpion e bättre på det sättet för att du behöver inte bestycka/mappa om hojjen efter du bytat för de är utformade för varje hoj specifikt.
mee like
Det e iallafall vad återförsäljaren i sverige www.bikersneed.se säger och de har tydligen även testat detta och fått samma resultat.ZXRMANNEN skrev:Hmmm Det har jag lite svårt att tro på!
Mr K skrev:Det e iallafall vad återförsäljaren i sverige www.bikersneed.se säger och de har tydligen även testat detta och fått samma resultat.
Smutt!Buffalo skrev:Fick inte tag på någon ordentlig kamera så fick använda dv kameran att ta kort men = dålig kvalite på bilderna men iaf
Grymt nöjd över utseende och ljud (får la klippa ihop nån film snutt senare)
Buffalo skrev:
Buffalo skrev:Undra om man skulle ta och lägga ut vissa film klipp från fester där någon blandannat visar sitt
eller vad säger du rogga?
Mr K skrev:Detta var nog en av de största lögnerna på länge. Nu e inte jag någon expert men jag skulle tippa på 2-4 hästar extra. 8-10 bhp får du kanske av ett helt racesystem. BHP är väl Break Horse Power ... alltså på bakhjulet ......
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |