Se motogp från motogp.com..?

be_real

"ja jo men visst..."
Gick med
28 May 2007
Ort
Hisingen/norrland
Hoj
gsxr-1000 k5
Någon som tecknat "avtal" och kan se race m.m. från motogp`s hemsida..?tänkte ta det "premium" paketet,då jag e j - t trött på att eurosport inte visar alla qp i motogp från alla race m.m.
undrar om det funkar bra att kolla live direkt från sidan lr om det brukar vara störningar,avbrott etc..i sändningarna..någon som vet ??
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Någon som tecknat "avtal" och kan se race m.m. från motogp`s hemsida..?tänkte ta det "premium" paketet,då jag e j - t trött på att eurosport inte visar alla qp i motogp från alla race m.m.
undrar om det funkar bra att kolla live direkt från sidan lr om det brukar vara störningar,avbrott etc..i sändningarna..någon som vet ??

Det funkar utmärkt utan reklamavbrott, de har bra kommentatorer osv. Köp!
 

be_real

"ja jo men visst..."
Gick med
28 May 2007
Ort
Hisingen/norrland
Hoj
gsxr-1000 k5
ok tack!,så du har tecknat det avtalet då??har du det premium lr det dyraste?? kan väl inte va så stor skillnad på det och det dyrare paketet lr...som jag fattar det så innebär det dyraste paketet att man får större bild endast(förutom replay av racen då),vet du nåt om det lr?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2969165 ok tack!,så du har tecknat det avtalet då??har du det premium lr det dyraste?? kan väl inte va så stor skillnad på det och det dyrare paketet lr...som jag fattar det så innebär det dyraste paketet att man får större bild endast(förutom replay av racen då),vet du nåt om det lr?
Jag köpte i ett svagt ögonblick Hig Res men tycker inte det är värt de extra pengarna jämfört med premium package.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2969165 ok tack!,så du har tecknat det avtalet då??har du det premium lr det dyraste?? kan väl inte va så stor skillnad på det och det dyrare paketet lr...som jag fattar det så innebär det dyraste paketet att man får större bild endast(förutom replay av racen då),vet du nåt om det lr?
Jag köpte i ett svagt ögonblick Hig Res men tycker inte det är värt de extra pengarna jämfört med premium package.
 

sandstream

Guest
Vet att jag kan kolla upp detta på www.motogp.com men jag kollar heller med er:
1. Kan man köpa bara en helg?
2. Kan man se tex ett race eller en träning/ett kval i efterhand?

(Hade varit najs att kunna se helgens race från depån på Gotland :) )
 

sandstream

Guest
1. Får du kolla själv :)
2. Ja du kan se allt i efterhand
1. Taskmört :mad:
- För 50:- får man se allt från 28/5 - 3/6

2. För paketet ovan gäller det fram till 23.59 den 3/6.

Blir nog ett sånt paket så man har något att göra på kvällarna i depån.

Fixar du en bra storbild så kan jag boka abonnemanget :tummenupp
50:- har jag råd med ;)

Tveksam till om jag hinner fixa något tills på torsdag innan båten går men vi får se, det kanske blir gott om folk i mitt tält :D
 
Last edited:

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
1. Taskmört :mad:
- För 50:- får man se allt från 28/5 - 3/6

2. För paketet ovan gäller det fram till 23.59 den 3/6.

Blir nog ett sånt paket så man har något att göra på kvällarna i depån.

50:- har jag råd med ;)

Tveksam till om jag hinner fixa något tills på torsdag innan båten går men vi får se, det kanske blir gott om folk i mitt tält :D

jag har konto, det blir att glo på när man fått i sig lite käk o annat gott på kvällen ;)

Om nån har "bättre" 3G abonnemang än mig får man gärna ta det, jag får pynta 50öre per megabyte... så motogp "kostar" typ 150kr att ladda hem.

//håkan
 

sandstream

Guest
Hade också tänkt köra via mitt 3G-abonnemang men har inte en aning om vad jag betalar så det kanske blir en mindre rolig överraskning för kollegan när räkningen ska betalas :hihi
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top