Se på SVT1 kl 22:15 29/7!!!!!

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Anders Graneheim det absolut bäste byggare genom tiderna i Sverige har fått tvtid!
Trevligare o mer sympatisk person får man leta efter :tummenupp
Passar även på att bifoga en bild.

Ref från SVT;

Sista posen
Anders Graneheim är en av Sveriges bästa kroppsbyggare. Följ med honom bakom kulisserna inför Masters Mr. Olympia, världens främsta tävling för kroppsbyggare, för män som är 40 år, eller äldre. Det här är inte en berättelse om noviserna som gör allt i jakten på den perfekta kroppen. Utan om en elitbyggare som gjort sina misstag och lärt sig av dem. Han kan sin kropp utan och innan och har hittat sitt eget förhållningsätt till den och till byggningen.

Bifogat

• anders_backstage_pose.jpg
    anders_backstage_pose.jpg
    47.5 KB · Visningar: 922

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
gulsvartkawwa skrev:

Stackars amatör vissa förstår sig inte på stora idrottsmän som offrar all sin tid för att bli bäst:mattias
De om några ska föras fram i ljuset när samhället blir mer o mer förslappat.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Usch, jag tycker inte det är snygg, lite muskler är helt okej, men sådär är bara hemskt.

Tom

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sprint ST
Marals76 skrev:
Stackars amatör vissa förstår sig inte på stora idrottsmän som offrar all sin tid för att bli bäst:mattias
De om några ska föras fram i ljuset när samhället blir mer o mer förslappat.

Det finns ett antal på forumet som lägger ner all sin tid på att bli bäst, men de koncentrerar sig på motorcyklar, som är vad forumet handlar om. Jag är rätt säker på att gullecatrajja har lagt ner en hel del tid han också :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Marals76 skrev:
Stackars amatör vissa förstår sig inte på stora idrottsmän som offrar all sin tid för att bli bäst...

Bäst på vad? Posera? En helt obegriplig sport, det där.

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Tom skrev:
Det finns ett antal på forumet som lägger ner all sin tid på att bli bäst, men de koncentrerar sig på motorcyklar, som är vad forumet handlar om.

Övrigt kackel - offtopic, roliga historier och kul grejer :fakta

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
håkanolsson skrev:
Ja ja men snälla, kan du inte ta bort bögbilden?

Vad f** är det med killar utan något självförtroende som så fort det ser en annan kille associerar detta till homosexualitet???
Detta är en person som offrat/satsat mer än 20 år utav sitt liv för att bli så bra som det bara går. En bodybuilders vardag slutar inte när han går ifrån gymmet det är det lilla delen i vardagen. Ska man bli bäst måste man alltid sköta sin kost/sömn/cardio osv. Ska man bli bland de bästa är bodybuildning en utav de hårdaste sporterna som finns efter b.la cykling, löpning och andra mycket fysiskt krävande sporter.

håkanolsson

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
Husaberg
Marals76 skrev:
Vad f** är det med killar utan något självförtroende som så fort det ser en annan kille associerar detta till homosexualitet???
Detta är en person som offrat/satsat mer än 20 år utav sitt liv för att bli så bra som det bara går. En bodybuilders vardag slutar inte när han går ifrån gymmet det är det lilla delen i vardagen. Ska man bli bäst måste man alltid sköta sin kost/sömn/cardio osv. Ska man bli bland de bästa är bodybuildning en utav de hårdaste sporterna som finns efter b.la cykling, löpning och andra mycket fysiskt krävande sporter.

Förlåt. Jag har full respekt för folks olika intressen. Detta överenstämde så dåligt med mina, att jag kunde inte låta bli att vara översarkastisk.

Jag tog bort mitt inlägg - "...bögbilden" Min första kan väl får vara kvar? :D

/håkan

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Jag liksom håkanolsson kryper också till korset. Visst är det coolt med folk som lägger allt på sitt intresse oavsett om det är bodybuilding, hojar eller nyckelharpa. Jag kommer dock aldrig förstå mig på varför man vill se ut som ovanstående eller för den delen varför man vill spela nyckelharpa. Å andra sidan finns det säkert ett helt gäng med miljoner i Sverige som tycker jag är dum i huvet som lägger ner den tid, energi o pengar som jag gör på mitt intresse.

Å andra sidan så är detta väldigt OT även om du har intresset och skulle alla slå på TV:n när nåt visades som var intressant för nån annan så skulle det bli mycket TV ;)

edit* PS. Blanda inte ihop GAY med homosexualitet :rolleyes:

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
gulsvartkawwa skrev:
Å andra sidan så är detta väldigt OT även om du har intresset och skulle alla slå på TV:n när nåt visades som var intressant för nån annan så skulle det bli mycket TV ;)

Mer ONtopic? Länk

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Imponerande hur mkt tid dom lägger ner på detta. Intressant att se men hemsk sport (eller vad det nu är) i övrigt.

Som nån sa förut. Dom skulle börja med en odopad och en dopad klass.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Marals76 skrev:
Sporttobak.com
Ähhh, nä, men jo alltså... Nej det funkar ju inte, jag har ingen ryggrad i dag så jag böjer mig för detta också och tycker nästan att ditt inlägg är mer OT än mycket annat, det var ju i alla fall sport om än ingen hoj.....

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
WestW skrev:
Som nån sa förut. Dom skulle börja med en odopad och en dopad klass.

Detta borde i så fall gälla alla sporter där pengar är inblandade. Ingen som står i finalen i VM eller OS på 100 m är ren.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Marals76 skrev:
Detta borde i så fall gälla alla sporter där pengar är inblandade. Ingen som står i finalen i VM eller OS på 100 m är ren.

Pah! Hade det åtminstone EXISTERAT en dopingkontroll så hade man ju kanske respekterat deras "idrottsutövande". Förr fanns iaf ingen kontroll och VM i pillerknaprande imponerar föga.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping