Tingen
Fritt irrande i moderet speed
Verkar vara många här som kört om chefer.
Firmabil eller på arbetstid,,mamma slutar skälla efter 30,,frun vet inte eller är med på det
Verkar vara många här som kört om chefer.
Jag blev påkommen av en av mammas arbetskollegor en gång när jag tjuvrökte i en skogsdunge. Det var jEtePinigt!
Jo, folk överdriver helt klart hojars hastigheter, mycket pga ljudet tror jag. Vi varvar ju bra mycket högre än vad folk i bil är vana vid. En vanlig svenssonbil rödmarkerar väl nånstans 4-5k rpm, medan en sporthoj är en bit över 10k rpm. Och låter en hel del med.
Mitt varvstopp ligger på 10k, är det något fel på min hoj då?
Samma med min så vi får väl bara bita i sura äpplet och acceptera att vi inte har en sporthoj, för en sporthoj varvar minsann över 10k.
Japp skäll har man fått i mängder!
Fattar inte nojjan att chefen ska se? Roligt grej tycker jag isåfall vafan ska han kicka er för att ni åker hojj fort på fritiden?
Min chef har nog råkat se mig i alla jävliga situationer pga liten stad, vad ska han säga om det? =)
Han betalar ut din lön samt har investerat i dig, kostar en hel del att ha anställda .............
Min fritid ska de däremot ge fullständigt fan i, sålänge jag inte får lön för att ha fritid.
i det stora hela tycker jag likt men det beror lite på vad man jobba med.
jobba på nåt industrie företaget och står vid nåt band där kanske inte det spelar så stor roll. kör jag däremot skolbussen måste jag visa en respekt för lagar och där funkar det dåligt med dubbelmoral.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari