Seges rapport från Tivolikvällen

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Bikerbitch skrev:
När vi gick så var det Caffe som gick bakom dig och skulle försöka göra dig sällskap. Jag skrek ju på dig också så att du skulle stanna.. Var det Caffe som jagade dig genom natten?

Jag gick till Slussen och Caffe hade tydligen gått till Mariatorget. Hörde inte att du skrek på mig. Men jag såg när ni åkte förbi mig i Robbans fylletaxi :) Hade bestämt med en annan brommabo att samåka taxi hem, men han fick andra planer tyvärr. Sånt som händer.

loser skrev:
Tur i oturen ändå. Tills nästa gång (förhoppningsvis händer det aldrig igen) så bör du få lära dig vad ett välplacerat knä kan ha för effekt. Fast bästa försvaret är dock 100m på 8 s blankt.

Jo, jag lyckades slita mig ur hans grepp, men när jag hoppade in i taxin och skrek "kör" så hann snubben oxå hoppa in i taxin.. Seg taxichaffis..

Edit: skulle haft med mig polLygripen :)

Nä, nu ska jag ut å bränna lite gummi med bumsen!

Last edited:

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Man blir så jävla sur när sånt där händer! Att folk inte kan fatta...

Ibland önskar man fan att det fanns ett medborgargarde som kunde ta hand om idioter.

Hmm.. Mitt fullkommligt meningslösa jobb kanske inte vore så jäkla meningslöst om det bara användes på rätt sätt...

Grr... En krossad fröken höger e vad såna förtjänar. Minst.

/Lucky9

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Polly skrev:
Tyvärr var det nära att kvällen slutade illa för mig, eftersom jag blev jagad och överfallen av en okänd galning på väg till t-banan. Tydligen farligt att promenera genom stan mitt i natten om man är ensam liten tjej.. Nä, nästa gång ska jag se till att få sällskap hem
------------------------
Bikerbitch skrev:
När vi gick så var det Caffe som gick bakom dig och skulle försöka göra dig sällskap. Jag skrek ju på dig också så att du skulle stanna.. Var det Caffe som jagade dig genom natten?

Visst var det jag som jagade. Dessvärre så tappa jag ju Frida ur sikte när jag träffa på två galanta damer på väg åt andra hållet. Tydligen så passade någon annan galning på att hålla sig framme då. Man är helt enkelt inte lika snabb längre nu när gikten och reumatismen börjar ge sig till känna :huvet

Joakim

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tackar för en trevlig kväll. Alltid kul att träffa hojåkare och prata om den svunna sommaren och dess hojåkande.

Såg att jag fastnat på några av korten också.

Vi ses förhoppningsvis på nästa sporthojspub.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Joakim skrev:
Tackar för en trevlig kväll. Alltid kul att träffa hojåkare och prata om den svunna sommaren och dess hojåkande.

Såg att jag fastnat på några av korten också.

Vi ses förhoppningsvis på nästa sporthojspub.

Passar du min handväska igen då? :Bugar

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...