semester med PBR

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
eftersom vi beslutade på mötet som var ikväll om att inte driva sporthojs festen i år då det är för dåligt deltagande så tänkte vi göra en liten semester tripp istl.
den 16 juli tänkte vi åka till flatön (bara namnet är ju lockande ;) ) som ligger på västkusten där sigges mamma har en stuga som vi kanske kan få låna.
vi åker den 16 juli och kommer hem den 18e. vi har ju en slant i pbr kassan som vi tänkte ta en del av till ändamålet. vore bra om alla som vill med skriver upp sig så snart som möjligt och då menar jag snart så sigge kan snacka med sin mamma om lån av stugan.

kjelle ville åka till trollstigen och röka på som en örn men det sa vi tvärt nej till.

eller så kanske det här passar mina pöjkar.
http://www.peaceandlove.nu/

1,blom

Last edited:

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
eftersom vi beslutade på mötet som var ikväll om att inte driva sporthojs festen i år då det är för dåligt deltagande så tänkte vi göra en liten semester tripp istl.
den 16 juli tänkte vi åka till flattön (bara namnet är ju lockande ;) ) som ligger på västkusten där sigges mamma har en stuga som vi kanske kan få låna.
vi åker den 16 juli och kommer hem den 18e. vi har ju en slant i pbr kassan som vi tänkte ta en del av till ändamålet. vore bra om alla som vill med skriver upp sig så snart som möjligt och då menar jag snart så sigge kan snacka med sin mamma om lån av stugan.

kjelle ville åka till trollstigen och röka på som en örn men det sa vi tvärt nej till.

1,blom
2, Akora

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Det är ju märkligt :4skrika

Förra året krockade de enda två grejerna jag hade planerat med varann och jag valde SH....

I år är det samma saker på G men de krockar INTE. Förnns nu :huvet :huvet :mad: :4skrika

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
blom skrev:
eftersom vi beslutade på mötet som var ikväll om att inte driva sporthojs festen i år...
Eh. VA?!?! :eek:
Är det så vill jag ha reda på det så snart som möjligt så jag kan avboka vissa saker. :7peta

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
Är det så vill jag ha reda på det så snart som möjligt så jag kan avboka vissa saker. :7peta
naturligtvis kyckling men det blev ju klart igår kl 19,00 ..,. 13 timmar sen.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Äh hörni, åk på veckan efter. Då åker Jag, Kain samt Gamle Svarten från PMC till Norge och lallar. Vi kan mötas upp och mobba kyckling. STYGG KYCKLING!

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Freppa skrev:
Äh hörni, åk på veckan efter. Då åker Jag, Kain samt Gamle Svarten från PMC till Norge och lallar. Vi kan mötas upp och mobba kyckling. STYGG KYCKLING!
skulle vara trevligt men då är det ju bike dagarna på G-åsen.. faktum är att det förmodligen skulle passa mig bättre iofs :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
skulle vara trevligt men då är det ju bike dagarna på G-åsen.. faktum är att det förmodligen skulle passa mig bättre iofs :)

tror faktiskt att bike-week är ytterligare en vecka framåt i tiden, vi kanske skulle göra som freppa säger för en gångs skull.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Kyckling skrev:

dessutom fick du pm om detta för två timmar sedan, jävla gnällspik :D

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
erik skrev:
tror faktiskt att bike-week är ytterligare en vecka framåt i tiden, vi kanske skulle göra som freppa säger för en gångs skull.

Yes, obey me!!!!!

Vi åker in i Norge kring sön den 18 eller mån den 19 och hem igen fre eller lör den 23/24. Om ni vill sluta upp och samåka några dagar så är ju sånt skoj. Försten nerför trollstigen vinner (om han/hon överlever. Själv kör jag bara rätt ut för stupet. Tror jag. Trallallaaaaaa)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Freppa skrev:
Yes, obey me!!!!!

Vi åker in i Norge kring sön den 18 eller mån den 19 och hem igen fre eller lör den 23/24. Om ni vill sluta upp och samåka några dagar så är ju sånt skoj. Försten nerför trollstigen vinner (om han/hon överlever. Själv kör jag bara rätt ut för stupet. Tror jag. Trallallaaaaaa)

fast ni får nog möta upp oss på flatön för vi hade norge som förslag igår, men det föll på för mycket hojåka och för lite sprit :D

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
16 juli - Flatön (som vi bestämde på mötet!)
Blir det längre fram och till Norge backar jag.

1, Blom
2, Akora
3. Erik
4. Mattias

Bifogat

• flaton.gif
    flaton.gif
    21.7 KB · Visningar: 46

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jag presenterar idén för pöjkarna nästa vecka så får vi se om vi strålar samman eller om vi bara skall fylle-sms:a varandra.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Mattias650 skrev:
16 juli - Flatön (som vi bestämde på mötet!)
Blir det längre fram och till Norge backar jag.

1, Blom
2, Akora
3. Erik
4. Mattias
Den 16e :4skrika
Mitt i den enda veckan jag har nåt planerat under hela jävla sommaren....

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
erik skrev:
dessutom fick du pm om detta för två timmar sedan, jävla gnällspik :D
Ja nu är jag nöjd... Eller faktiskt inte :(
Men med det låga deltagarantalet fanns tyvärr inget alternativ. :död

@Freppa. Hit med ditt # så ska jag fylle-sms'a lite schyssta varvtider ditt snigelfucko... :blah
För jag är inte bara snyggare och starkare än dig... Jag är även snabbare. :fakta

:corn

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...