Hultan skrev:Måste den tråden man just skrivit i bli markerad som oläst?
Men guud dessa popcorn, här passar det väl endå inte in, detta var en enkel förfrågan om en funktion i forumet..R1-Night-Rider skrev:
:cornHultan skrev:Men guud dessa popcorn, här passar det väl endå inte in, detta var en enkel förfrågan om en funktion i forumet..
Ja det är klart att flaggan försvinner när man läser det, det är liksom meningen..UrbanTiger skrev:Verkar som om det är nått man får leva med i denna release. Ett I-landsproblem.
Läser man det nya inlägget så försvinner ju "flaggan"
Jo visst är det så.. Men det är lättare att skumma över det visuellt än att läsa och reflektera över det typ.. Man det är ju inget stort problem givetvis.. Bara en enkel förfrågan, å nu vet vi.Swedie skrev:Måste ni ha ikoner som berättar för er vad ni läst och inte läst?
Sen kan jag inte ändra detta. Iaf inte så lätt. Inte lätt nog att jag kommer göra ändringen.
Finurligt vore ju att scriptet anser att sista inlägget som du skriver är nog för att göra tråden "oläst".
jag brukar komma ihåg vad jag läst och inte läst och vilket som var senaste inlägget i trådarna.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari