EasyRider
vilse på livets ocean.......
Vilket ställe i Malmö med omnejd rekommenderar ni? Varför?
EasyRider skrev:2136117Vilket ställe i Malmö med omnejd rekommenderar ni? Varför?
håller med,, dom ända som gjort bra jobb åt mig,,, andra har strulat med tider eller inte gjort de dom skulle,, Mitonga gör ibland mer än man ber dom om men tar aldrig mer betalt.. 9 mappningar till priset av en eftersom det inte blev bra från början,,bo$ken skrev:2136138Mitonga i Lomma, (www.mitonga.se) , balla killar, gör ett bra jobb till bra pengar, NÄR DE HAR TID....boka i tid.
Maffan skrev:2136205håller med,, dom ända som gjort bra jobb åt mig,,, andra har strulat med tider eller inte gjort de dom skulle,, Mitonga gör ibland mer än man ber dom om men tar aldrig mer betalt.. 9 mappningar till priset av en eftersom det inte blev bra från början,,
Ystad har en bra meck oxå, men det tar tid, är dyrare och långt borta...
bo$ken skrev:2136138Mitonga i Lomma, (www.mitonga.se) , balla killar, gör ett bra jobb till bra pengar, NÄR DE HAR TID....boka i tid.
den gick bra när den var kall, men för fett när den va varm,, så jag fick pröva mig fram,, hade en specialartrajja ju,, Cornfeds gamla och den var ju inte buskörd alls juNappe skrev:2136627Öhh...frågan e ju hur bra dom är ,med tanke på att dom måste mappa en hoj 9ggr för att få rätt på det
EasyRider skrev:2142103Ingen som rekommenderar MC- huset?
Är de inte bra? Är de dyra eller vad?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |