service

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
Jeg skal have min CBR 929 RR til 2400mill service, er der et værksted i Malmø eller omegen i vil anbefale???
 

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
-
Hoj
-
Thomas Pedersen skrev:
Jeg skal have min CBR 929 RR til 2400mill service, er der et værksted i Malmø eller omegen i vil anbefale???

Lindströms i Limhamn har Honda.
 

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
SixDirtySix
Thomas Pedersen skrev:
Jeg skal have min CBR 929 RR til 2400mill service, er der et værksted i Malmø eller omegen i vil anbefale???

Lilleman´s MC i lund...
jag tycker dom e bra... o dom ligger väll prismässigt som dom flesta verkstäder...
 

Sniper

Guest
Thomas Pedersen skrev:
Jeg skal have min CBR 929 RR til 2400mill service, er der et værksted i Malmø eller omegen i vil anbefale???
Ebos i malmö, har hört dom ska va bra. annars påarps mc-service utanför
hbg,han e skitbra o billig jämfört med dom stora firmorna..
 

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
okay jeg vil ringe lidt rundt og høre hvad de har at sige om pris og sådan, tak for de hurtige svar :tummenupp
 

RacerKeld

what
Gick med
24 Nov 2003
Ort
Köpenhamn
Hoj
3/4L GSXR
Der er kun ét værksted i Malmö der får lov at røre min kværn - Mitonga!

Har haft flere oplevelser med MC Huset - servicen har altid været fin (flink og venlig), men arbejdets kvalitet har jeg aldrig været tilfreds med.

I ét tilfælde fik de kun skruet min kåbe halvt fast, hvilket jeg opdagede midt på Øresundsbroen da den begyndte at falde af.
En anden gang havde de den inde i nogle dage for at fjerne en suspekt lyd fra motoren. Da jeg hentede den igen, havde de ikke gjort andet end at pille kåben af og konstatere at lyden stadig var der, så det var nok ikke en vibration fra kåben.. Jo tak, det havde jeg ligesom sagt til jer da jeg afleverede den :rolleyes:

Mitonga - det virker meget uorganiseret og rodet når du kommer ned, men drengene ved hvad de har med at gøre, og priserne er også i orden, så de kan klart anbefales.

http://www.mitonga.se
 

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
RacerKeld skrev:
Der er kun ét værksted i Malmö der får lov at røre min kværn - Mitonga!

Har haft flere oplevelser med MC Huset - servicen har altid været fin (flink og venlig), men arbejdets kvalitet har jeg aldrig været tilfreds med.

I ét tilfælde fik de kun skruet min kåbe halvt fast, hvilket jeg opdagede midt på Øresundsbroen da den begyndte at falde af.
En anden gang havde de den inde i nogle dage for at fjerne en suspekt lyd fra motoren. Da jeg hentede den igen, havde de ikke gjort andet end at pille kåben af og konstatere at lyden stadig var der, så det var nok ikke en vibration fra kåben.. Jo tak, det havde jeg ligesom sagt til jer da jeg afleverede den :rolleyes:

Mitonga - det virker meget uorganiseret og rodet når du kommer ned, men drengene ved hvad de har med at gøre, og priserne er også i orden, så de kan klart anbefales.

http://www.mitonga.se
jeg har også tænkt på mitonga, har fået skiftet dæk der, og købt læderdragt, min erfaring er bare at tingene altid koster en pris når man taler med dem, og en anden og højere pris når man så køber!
Så kommer de med en forklaring om at den pris jeg først fik var uden moms, eller noget andet, det bryder jeg mig ikke rigtigt om, som om de ikke er så ærlige. Det er vært at finde et sted at aflevere sin elskede, og være sikker på den er i gode hænder, og man ikke bliver taget røven med prisen eller kvaliteten på arbejdet :eek:/

carsten skrev:
Jeg har hørt et EBOS er dyere end andre steder, men man høre jo så meget, det er derfor jeg gerne ville høre om jeres erfaringer :gnissla
 

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
okay, lad mig så spørge på en anden måde : Hvor skal jeg IKKE få lavet service?????????? :va
 

jh

Hej o hå
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
Suezukiey ge ess ex ärr 750 -02
En annan som jag kan föreslå e Mc-service, bra service, de inte Olle kan om hojar e inte värt att veta........... :banana
 

jh

Hej o hå
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Malmö
Hoj
Suezukiey ge ess ex ärr 750 -02
Krussegatan 60........exakta priser kan jag inte, bara att ringa han o fråga..........040-181760


R1 racer skrev:
Vart ligger MC-service då?
Och prismässigt?
 

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
jh skrev:
Krussegatan 60........exakta priser kan jag inte, bara att ringa han o fråga..........040-181760
Er det Ducati du mener?? Det er samme adresse!!!
 

RogeRetta

Radical Riders
Gick med
11 Oct 2005
Ort
Malmö
Hoj
BMW R1150GS 2000
Kan bara hålla med >>>

>> Inlägget från RacerKeld !!

Jag har ALLTID fått bra och framförallt snabbt utförd service :tummenupp

Har besökt Peter & Babbis ca 5-6 gånger sen maj -05

både för service och köp av utrustning.

Killarna vet vad dom gör (kör banracing själva m.m.)

Kunskap + Erfarenhet = Svårt att slå (kanske omöjligt :hihi )

Ps. vet inte servicegraden/kunnandet hos övriga verkstäder i

Malmö-trakten men är nöjd med "Personlig" kontakt med Mitonga

ang. skiftande prisuppgifter så försök få ett så exakt prisuppgift

som möjligt!! Så, kör dit om prata med dom :yoparty

MVH från NÖJD KUND
 

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Skåne
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
Nu har jeg ringet rundt til dem alle, og EBOS ser ud til at være de billigste, og da i også synts godt om dem, tror jeg det bliver der, ellers Mitonga
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top