Seva Racing Gelleråsen 13-14 Juli 2015

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Är det inte då du skall se till att bo lite mer drägligt...om damen är med? :crash

Så är det för mig, bor i bussen om jag är ensam, är hon med så är det liiiite högre standard som gäller........dusch med varmvatten och toalett i anslutning till sovrummet och sådant......Fint ska det va!
Föreslog jag kunde köra och parkera bussen utanför dass men det dög visst inte...... :D

Hadez

race.exe
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
Kawasaki ZX-10R -16
Området brukar alltid vara öppet, toaletter, dusch och tvätt tillgängliga och elen på och tillgänglig. På Gåsen brukar el inte köpas separat.
Har varit med om att grindarna varit låsta en gång :mad:. Fick stå utanför och frysa medan jag jagade tag i Mike och till slut kom en gammal farbror och låste upp :) mot att jag lyssnade på hans berättelser om hur han förlorade sina tår :3freak
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?269751-Inatt-p%E5-G%E5sen&highlight=

På Gotland måste man köpa el separat och det har även hänt på Mantorp om jag inte minns fel.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Blir nog tält då, känns sådär att lägga 1400 spänn till för 2 nätter. Tjejen följer med mig annars hade jag gärna delat på en koja.

Asså det går i te att knycka ström till värmarna då om jag bestämmer mig för att slänga på sc däcken? Kanske lika bra att boka rn plats i en box då iaf..

Som sagt - Innan du bestämmer dig för tält. Kolla väderprognosen ! - Den ser lite bättre ut nu än igår (90% risk för kraftigt regn mot 60 % risk för måttligt regn idag) men ändå.

redigerar - Så happy man blir - prognosen (för måndag - då jag ska köra) är mulet nu och risk för bara lite lite regn !

Mycket kan förstås hända ännu.

Last edited:

Raderad medlem 61114

Guest
Hehe! Ja de där jäkla prognoserna... håller koll där med :va

Raderad medlem 61114

Guest
Borde det inte vara dags för något mailutskick med tider oså? Har ni andra fått någon info?

Grevens skulle väl vara där..

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Borde det inte vara dags för något mailutskick med tider oså? Har ni andra fått någon info?

Grevens skulle väl vara där..

nepp - Ingen info skickad till mig.

Men det är nog som förra året (skulle jag tro)

08:00 inskrivning
08:30 Genomgång
09:00-17:00 körning

Som sagt - Så var det förra året, väl genomfört och bra arrangerat med !

Last edited:

Raderad medlem 61114

Guest
Tack! Hur länge är grindarna öppna imorgon kväll då? Har dryga 3 timmar att köra och är inte sugen på att åka 4-5 på morgonen. Iofs rätt gott att få en natt mindre i tält :fakta

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Tack! Hur länge är grindarna öppna imorgon kväll då? Har dryga 3 timmar att köra och är inte sugen på att åka 4-5 på morgonen. Iofs rätt gott att få en natt mindre i tält :fakta

Förra året kom vi dit på söndagen vid 16:30-17:00 tiden och installerade oss i stugan å käka lite - Det var inga problem alls. Var öppna grindar och fullt med gött folk som tog en öl installerade sig och snackade lite.

Nu är det ju körning hela helgen också (med annan arrangör) så jag tar för givet att man kan komma och gå som man vill både tidigt på morgonen och sent på kvällen.

Nu svarar jag ju helt inofficiellt då vi bara ska köra där på måndag så jag bara skriver så som det var förra året med seva-racing.

Bara en tanke - Vi är tre pers och jag tror att jag hyrt en stuga för 4 - ska kolla detta, men finns det en sängplats över så kan du väl ta den ! - vi snarkar och fiser och har ingen vidare andedräkt, men annars är vi rätt trevliga !

jag hör av mig på pm när jag kollat detta.

Raderad medlem 61114

Guest
Okej :) Ser inte ut som tjejen får följa med nu ändå :tungan

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Okej :) Ser inte ut som tjejen får följa med nu ändå :tungan

Nu var det en stuga med tre bäddar, men va fan - går väl att fixa ändå, ta med en uppblåsbar madrass vet ja så kan du slafa över i stuga 7 - vi åker från varberg vid 14:00 tiden och är väl på plats vid ca 17:00 tiden

Jag såg att du hade annons ute med tel nummer så jag skickar mitt nummer till dig per sms

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
Är det någon som behöver sälja sin plats? Helst medel.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Regnet bor över Karlskoga, så att bli blöt är något man får räkna med, allt annat är bonus.

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Någon som är sugen på att köpa några gamla däck?

Har några beggade men rätt fina dunlopslicks från 2012och några Pirellis mönstrade från ungefär då med, kan lasta med om någon vill köpa, 200/set vill jag ha för besväret att leta fram dom och lasta in. :)

Provkörde ett pirelliset i våras och de funkade iaf. rätt bra. :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring