Sex eller Hoj?

Sex eller hoj?

• Antal röstningar
    0

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Mr K skrev:
Ok, det verkar som vi ska kunna komma överrens. :tummenupp :tummenupp Sålänge jag får köra flertalet gånger själv. Det går ju faktiskt fortare & smidigare själv. :yoparty

Lättlärd o villig e bra. Parstunts e alltid skojjiga...... Mysig vet jag inte om jag är men galen & snabb :D :D :D
Hur löser vi avstånds problemet? Tierp --> Staffanstorp = 735.4km enligt eniro.se

Okej då. Du får väl vara ute och köra mestadels själv. Men då får du kompensera mig för dom ensamma timmarna när du kommer hem. Hehe... :slicka :7peta

Hmmm... Det va ett väääääldigt långt avstånd mellan oss. :skrämd
Jag får väl ta och flytta min stora rumpa till dig där i söder. Då får jag juh njuta av våren tidigare än här uppe...

// Lena

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
Hmm.. förstår inte riktigt hur denna diskussion kan få finnas på ett forum som detta... Visst att en del skaffar hoj för att få ett skjut, men att det var i så här stor utsträckning!?

Är entustiast, hojen går först!! Visst är det förbannat fint me bra sex.. men hojåka är rent av förbannat jävla tokfint!!!!

(det har varit nån snorunge till elev på min dator å pillat, så min röst blir tyvärr inte rätt hörd då jag förmodar att pubertetsslyngeln har satt sin röst på sex)

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Lilla_Tingeling skrev:
Okej då. Du får väl vara ute och köra mestadels själv. Men då får du kompensera mig för dom ensamma timmarna när du kommer hem. Hehe... :slicka :7peta

Hmmm... Det va ett väääääldigt långt avstånd mellan oss. :skrämd
Jag får väl ta och flytta min stora rumpa till dig där i söder. Då får jag juh njuta av våren tidigare än här uppe...

// Lena
Det e ju jag som kommer hem sent och är frusen av all körning som behöver bli värmd ..... hehe ....
Hmmmm ... Har du stor rumpa? Skåne e nästan medelhavet .... eller iallafall närmare ......

// Mr K

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Ante_tokrace skrev:
Hmm.. förstår inte riktigt hur denna diskussion kan få finnas på ett forum som detta... Visst att en del skaffar hoj för att få ett skjut, men att det var i så här stor utsträckning!?

Fattar inte det heller :confused: Om det är sex man vill ha så blir det väll mer utdelning att skaffa sig en cool bil eller någonting :va Jag kör hoj enbart för att det är kul och för den kännslan av välbehag det ger mig!! Om det är så många som skaffar sig hojen för att få gänga lite så är de helt fel ute!! Dessa vill jag inte köra båge med i sommar!! Får se till att sortera lite bättre i min hojåkar krets kanske :rolleyes:

Hycklare :tungan

FreddaGädda

Guest
Nu hänger jag inte med riktigt här.. Man går naturligtvis på krogen för att jaga sex, men om du väljer hojen har du inget att göra under vinterhalvåret eftersom du måste sluta med krogen,
Varför? Jo, om du tänker dig att du hittat ett hett nyp(nu riktar jag mig till grabbarna då vi utgör större delen här) som du känt upp. Du står där med handen under blusen när hon viskar i ditt öra: Ska vi gå hem till mig, hihi?, samtidigt som hon tar tag i ditt paket. Ditt svar blir då: jag får nog ta och tacka nej där, jag ska gå hem och leka med mig själv, du får gärna maila bilder på dig naken så jag slipper slita så mycket på mina porrblaskor. Ska hon stå där alldeles snopen med fuktskadade underkläder? Det är inte bara ologiskt, utan även elakt. :fatta! Du kan ju inte gå omkring och vara elak hur som helst, då hamnar du i helvetet, och där blir det minsann inget sex! :hihi
Fast det är ju onekligen kul med hoj. Som nån sa, det är en förbannad tur att man slipper ta ett sånt beslut!

Det är möjligt att man ser annorlunda på saken ju äldre man blir. Ni får ha i åtanke att jag är 19 år gammal, alltså har jag 11 år på mig innan det är kört :D

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag skulle välja 45 minuter med en bra tidning, inbäddad i mina egna tarmgaser, på skithuset före båda dessa alternativ...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Biturbo skrev:
Jag skulle välja 45 minuter med en bra tidning, inbäddad i mina egna tarmgaser, på skithuset före båda dessa alternativ...

Där har du en poäng.
Skita är underbart.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept