Webspy skrev:Har gjort 500 filmer....... typ...
E22 skrev:Har ni provat att ha sex MED mc:n??
Jag har funderat på det flera gånger, hon är ju så sexig nu efter vinterns pysselpuzzel..![]()
Ptja, en 600:a är väl rätt feminint?Per r1 skrev:undrar hur man är är lagd om man tänder på hojen ,,
m-sexuell ?
R2 skrev:jag har ollat en MVagusta F4 en gång, är det sex med mc?![]()
nä jag bara ollade, inget slank inamullo skrev:Det beror på.. Var det orginal eller "slip-in" system på den?![]()
Har för mig att det heter motosexuelPer r1 skrev:undrar hur man är är lagd om man tänder på hojen ,,
m-sexuell ?
R2 skrev:nä jag bara ollade, inget slank in
(e ju inte som tjejer, som råkar snubba och oj hans kuk bara slant in)
E22 skrev:Har ni provat att ha sex MED mc:n??
Jag har funderat på det flera gånger, hon är ju så sexig nu efter vinterns pysselpuzzel..![]()
Lite krydda till sexlivet bara.... är ni inget för S&M ??ft skrev:Just don't. Det är en massa stickig ull i ljuddämparen...![]()
Kör HD med raka rör...ft skrev:Just don't. Det är en massa stickig ull i ljuddämparen...![]()
Hahahaaaaa! precis dærfør jag skrev mitt inlægg lite tidigareButtman skrev:![]()
fy fan va bra!!!!
ska det göras.. så ska det göras ordentiligt..ÅÅååå då är det inte ljudämparen som lockar längre...ft skrev:Just don't. Det är en massa stickig ull i ljuddämparen...![]()
Miss_Orchidee skrev:Kör HD med raka rör...:
Miss_Orchidee skrev:Kör HD med raka rör...:
Deee e ju en bra ideee. till och med styvar till det , för dom som har problem med det..ft skrev:Eller använd skydd och slipp utslag!
Snart i en MC-affär nära dig: Kevlarkondomer!
*phu* va lättad ja blev nu.....ft skrev:Pffft! Där kan man snacka om ett riktigt halvtreragg! Så desperat blir jag aldrig!
Miss_Orchidee skrev:*phu* va lättad ja blev nu.....
Och nu blev jag en glidare...ft skrev:Beklagar, jag är bokad även om jag inte tänker ge mig på en HD. Men tack för visat intresse!
Jag läser som jag vill!![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |