S.a.n.d.m.a.n.
...
mjukis skrev:Yes! Det har ja inte tänkt på, det måste ja fan göra, haha! Ska det vara ett stort o rött äpple?
P@trik: Ska försöka få med henne på nått kort nästa vecka
:corn
mjukis skrev:Yes! Det har ja inte tänkt på, det måste ja fan göra, haha! Ska det vara ett stort o rött äpple?
P@trik: Ska försöka få med henne på nått kort nästa vecka
Bettan skrev:För några år sedan var i alla fall passfoton offentliga, så det var bara att ringa till RPS (rikspolisstyrelsen) och rabbla personnumret (vilket är lätt att få tag på via telefonkatalog - folkbokföringen), så vips fick man ett kort hem i brevlådan utan kostnad. Nu vet jag inte om reglerna ändrats, men kolla upp det om du vill!
Ähhh, kör den lite hjälpsamma stilen typ:mjukis skrev:Jag går en Lernia utb, håller på o läser in elkompetensen som ja sket i på gymnasiet
Borde haft lite raggapålärarinnankompetens oxå
Klarade faktiskt ev grundskolan utan att gå om en enda dag..
han förlorar nog inget men jag skulle gissa på att han får "kvarsittning"UrbanTiger skrev:Kör hårt bara. Ta na på bröstet och slicka lite i örat, så blir det bom-bom inne på tjottan i lärarrummet
Vad har du att förlora
campar skrev:
UrbanTiger skrev:Kör hårt bara. Ta na på bröstet och slicka lite i örat,
UrbanTiger skrev:Eller ring henner redan i kväll och säg åt henne att det inte är henne det är fel på utan dig själv. Säg sedan att det är slut men att ni ska vara vänner
Therudeboy skrev:När man går på Lernia kan man inte misslyckas, 5 av 6 brudar i min klass fick smaka påle.
Therudeboy skrev:När man går på Lernia kan man inte misslyckas, 5 av 6 brudar i min klass fick smaka påle.
Långa farbron skrev:Jo.... det är ju oftast en naturlig följd av att dom hade pojkvänner.
Suomalainen skrev:Nu ljög du allt...tjejjer som hamnar på lernia kan man inte kalla brudar, vrak kanske...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|