MrEd
Trying is the first step towards failure
*ställer sig snabbt framför mrs orchideeMiss_Orchidee skrev:Instämmer till fullo! eller en kille som kan meka, och är lite oljig och det syns att han mekat..... :
*ställer sig snabbt framför mrs orchideeMiss_Orchidee skrev:Instämmer till fullo! eller en kille som kan meka, och är lite oljig och det syns att han mekat..... :
MrEd skrev:*ställer sig snabbt framför mrs orchidee
LayDeeOmega skrev:En kille på sporthoj kan vara riktigt sexigt..
Sitter han dessutom på en Ducati eller Mille oj oj oj
Emmi skrev:Killar som jobbar med händerna är sexigare än killar på kontor. Så ÄR det. [/QUOT
håller helt med
Felix skrev:Raggpotentialen är noll med hoj är min känsla.
1. Varmkör och ta på ryggskydd mm.
2. Ut och kör småvägar
3. Ställer in i hojen garaget
Inte på någon av de punkterna pratar man med töser...
hojtjejen skrev:jodu det ä inte helt fel
Emmi skrev:Killar som jobbar med händerna är sexigare än killar på kontor. Så ÄR det. [/QUOT
håller helt med
Fotrally skrev:Det tycker ni så länge ni inte träffat någon som jobbat som lastbilsmekaniker!
...tro mig jag har provat det jobbet! Trevligt när man kommer hem med fett och 1hg skrot i håret å man vill ha en kram! Sedan blir det inte bättre när man ställer sig i vitt badkar som efter 10min är svart!
Jag minns att det var najs att ligga bakom dig på GR i somras. Gör jag gärna om. Men var du arg på mig? Pojkvännen (som fotade) säger det men jag minns inte.Dal-Mausen skrev:Hoppla. Är du min tös? Visste jag inte. Berätta det gärna för mig så jag vet också. Men du borde veta bättre. Min hoj ÄR inte en dukke eller en Aprilia
*asg* Nej sorry, det ÄR helt enkelt sexigare med hantverkare. Men läkarkillar är klart sexigare än forskarkillar. Så torka tårarna.Kjelle skrev:Blåställ och blåställ? Oljiga händer....?
Det jag undrar över är vad fan det är för fel på vitt och grönt??
Och blodiga handskar, räknas inte det?
Elektron skrev:Jag minns att det var najs att ligga bakom dig på GR i somras. Gör jag gärna om. Men var du arg på mig? Pojkvännen (som fotade) säger det men jag minns inte.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|