MrEd
Trying is the first step towards failure
*ställer sig snabbt framför mrs orchideeMiss_Orchidee skrev:Instämmer till fullo! eller en kille som kan meka, och är lite oljig och det syns att han mekat..... :
*ställer sig snabbt framför mrs orchideeMiss_Orchidee skrev:Instämmer till fullo! eller en kille som kan meka, och är lite oljig och det syns att han mekat..... :
MrEd skrev:*ställer sig snabbt framför mrs orchidee
LayDeeOmega skrev:En kille på sporthoj kan vara riktigt sexigt..
Sitter han dessutom på en Ducati eller Mille oj oj oj
Emmi skrev:Killar som jobbar med händerna är sexigare än killar på kontor. Så ÄR det. [/QUOT
håller helt med
Felix skrev:Raggpotentialen är noll med hoj är min känsla.
1. Varmkör och ta på ryggskydd mm.
2. Ut och kör småvägar
3. Ställer in i hojen garaget
Inte på någon av de punkterna pratar man med töser...
hojtjejen skrev:jodu det ä inte helt fel
Emmi skrev:Killar som jobbar med händerna är sexigare än killar på kontor. Så ÄR det. [/QUOT
håller helt med
Fotrally skrev:Det tycker ni så länge ni inte träffat någon som jobbat som lastbilsmekaniker!
...tro mig jag har provat det jobbet! Trevligt när man kommer hem med fett och 1hg skrot i håret å man vill ha en kram! Sedan blir det inte bättre när man ställer sig i vitt badkar som efter 10min är svart!
Jag minns att det var najs att ligga bakom dig på GR i somras. Gör jag gärna om. Men var du arg på mig? Pojkvännen (som fotade) säger det men jag minns inte.Dal-Mausen skrev:Hoppla. Är du min tös? Visste jag inte. Berätta det gärna för mig så jag vet också. Men du borde veta bättre. Min hoj ÄR inte en dukke eller en Aprilia
*asg* Nej sorry, det ÄR helt enkelt sexigare med hantverkare. Men läkarkillar är klart sexigare än forskarkillar. Så torka tårarna.Kjelle skrev:Blåställ och blåställ? Oljiga händer....?
Det jag undrar över är vad fan det är för fel på vitt och grönt??
Och blodiga handskar, räknas inte det?
Elektron skrev:Jag minns att det var najs att ligga bakom dig på GR i somras. Gör jag gärna om. Men var du arg på mig? Pojkvännen (som fotade) säger det men jag minns inte.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|