Sexställningar utöver det vanliga - Fantomen

Spiderman - Du tar flickan (eller pojken om du är sån) bakifrån. Dra ut apparaten och spotta vederbörande tyst på ryggen. Denna tror då att du lagt satsen på ryggen. Men det du har gjort är att du lagt satsen i din hand istället och när din partner vänder sig om så slänger du ett nät i ansiket på denna. Spiderman.

till den någon som skrev om rodeo innan: det är ju mesversionen, riktig sport blir det inte förrän du bestiger donnan bakifrån (oskyddat), grabbar tag om höfterna, lutar dig fram över ryggen på henne och viskar "jag har aids" i hennes öra:tummenupp

Helikoptern: Tjejen står med ändan i vädret, raka ben och raka armar, och killen ligger spikrak (vågrätt) ovanpå och snurrar runt runt.

Den är svår, tro mig. :arsele :D

Johnson 5hk - Pula in några Geisha kulor i tvåan på tanten med rikligt med vaselin, sen är det bara att ta tag i snör-änden och dra för kung och fosterland. Som att dra igång en Johnson båtmotor.

3171152 Spiderman - Du tar flickan (eller pojken om du är sån) bakifrån. Dra ut apparaten och spotta vederbörande tyst på ryggen. Denna tror då att du lagt satsen på ryggen. Men det du har gjort är att du lagt satsen i din hand istället och när din partner vänder sig om så slänger du ett nät i ansiket på denna. Spiderman.
Finns en annan variant av den:

Piraten: Du tar tjejen (eller killen som tidigare nämnts) bakifrån, sen spottar du henne på ryggen så hon tror att du kommit. Så hon vänder sig om och du sprutar i hennes öga och samtidigt knäar henne på låret, hon blir skitsur och hoppar iväg på ett ben med handen för ögat, piraten!

3170965 Dagens dubbel - När du skiter o runkar på samma gång...
:rofl :tummenupp

Gäller att förena nytta med nöje, finns ju bara 24 timmar per dygn!

3170699 Vaffan, släpp hörnflaggan nu för helvete!

Eller berätta om din kompis som vet nåt... :gnissla
Vågar utan att ta i påstå att mkt av det som skrivits är för magstarkt för mig... Toa sakerna är inget för mig *hua* :D

Last edited:
till den någon som skrev om rodeo innan: det är ju mesversionen, riktig sport blir det inte förrän du bestiger donnan bakifrån (oskyddat), grabbar tag om höfterna, lutar dig fram över ryggen på henne och viskar "jag har aids" i hennes öra:tummenupp

Förstå panikkänslan om du får svaret:

- Det är lungt, det har jag med.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S