TinaTjejen
long time, no see
VA?!Miss BrInK skrev:Det måsta man ju göra typ varannan månad
för att undvika analsäcksinflamation....
Har aldrig gjort det på min å inte åker han kana i vart fall...
VA?!Miss BrInK skrev:Det måsta man ju göra typ varannan månad
Miss BrInK skrev:Det måsta man ju göra typ varannan månad
dews skrev:Fan jag som tycker katter är äkliga när de slicka i sig skit när de har varit och bajjat
Min katt hade nått liknande.. vetrinär kom o "tömmde" henne nån gång då o då, annars gick hon o små droppade den där vätskan då o då..McFille skrev:Ja...vår vovve hade också analsäcksinflammation en gång...man skulle klämma hål på säckarna så att gul illaluktande vätska kom ut...
Får man väl inte frågaLudde skrev:Mamma får sköta det?? Hur gammal e du??
MrGooFy skrev:Och det tror du inte hundar gör??
kajlyl skrev:Får man väl inte fråga
Är man nyfiken så står det i profilen..
Ludde skrev:Får man väl visst? Det är sant... får kolla där... Tänkte bara att om "Mamma får klämma på säckarna" så kan hon knappast vara så gammal... Och nej, det var hon inte heller....
HA DE GÔTT
Ludde skrev:Får man väl visst? Det är sant... får kolla där... Tänkte bara att om "Mamma får klämma på säckarna" så kan hon knappast vara så gammal... Och nej, det var hon inte heller....
HA DE GÔTT
Kongo skrev:insändare från Expressens söndagsbilaga, 26 juni 1994:
"Min hund, som är en tik, har kliat sig i baken. Hon "åker kana" på mattorna. Jag pratade med hennes uppfödare och hon sa att hunden förmodligen hade analsex-inflammation och jag måste ta henne till veterinären. Det låter förfärligt. Min tik är faktiskt oskuld på alla sätt, och har hundar analsex?? Det har jag aldrig hört talas om."
"Melissa P, Norrtälje
Svaret från Expressens djurexpert Ulla Barvefjord blev:
"Nej, det har jag inte heller. Du har fattat fel. Din uppfödare sa att hunden hade analsäcksinflammation..."
---------------------------------------------------------------------------------
Snabbe_jag skrev:Hon skulle nog behöva Tops
Hon har kanske dressing i öronen
Miss BrInK skrev:underskattar du mina kunskaper??
Bara för att jag är ung behöver jag inte va dum??
Ludde skrev:Nej, nej, nej.... Oj vad fel det här blev... .... Jag bara tänkte att om du sisådär 30 år, så verkar det lite skumt att din mamma på, vad ska vi säga.. 60 år kommer och fixar det.... Hoppas du förstår!!
Och ja, jag är yngre och antagligen dummare än dig också!!
Bara en dum fråga... Kanske känsligt, men skit samma... E det du på avataren?? Isf tror jag mer på min teori, Skåne och Värmland har dom finaste flickorna!!!
HA DE GÔTT
Ser ju värkligen ut o vara 30 på avatarenLudde skrev:Nej, nej, nej.... Oj vad fel det här blev... .... Jag bara tänkte att om du sisådär 30 år, så verkar det lite skumt att din mamma på, vad ska vi säga.. 60 år kommer och fixar det.... Hoppas du förstår!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|