Mr THÖRN
Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försök så kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!
WORD !!!!
Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försök så kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!
Bullyshit skrev:Blir svårt när jag och galli armbågskrapar i kurvorna att fota samtidigt men vi ska göra ett försök så kan ni banåkare koncentrera er på att kanske få ner knät i backen!
WORD !!!!
Jag önskar jag blir lika grym som er när jag blir stor ?
Jag kommer ha skrap märken i hjälmen innan mitt knä når marken pågrund av en fet highsider tack vare min keffa HighTower maskin, era knän ligger ju i backen även när ni slangar.
Ingen fara min bästa Zid! Jag har inte glömt vem som lärde mig att köra ute vid Kungsängen
Det är bäst det lilla killen annars ....
Hahahaha du är som en sån där snygg coach som tjänar massa med pengar och kan köra som en GUD men vill inte visa det inför alla andra
Hahahaha du är som en sån där fet coach som inte ens kan träffa en boll själv men är bäst på att lära ut hur man träffar bollen
Jag har haft hela kroppen i backen, i en kurva. Så bara ett knä känns lite kvinnligt
Jag har haft hela kroppen i backen, i en kurva. Så bara ett knä känns lite kvinnligt
grymt då skriver jag upp dig kul som fan att du kirrade det
En vacker dag kanske du oxå får uppleva känslan i att ta en kurva med knät i backen bully
Var trevligt att åka med er om detta är en öppen körning åker jag gärna med er om man får ...
En vacker dag kanske du oxå får uppleva känslan i att ta en kurva med knät i backen bully
Inga bilder har det aldrig hänt...
Code:
Så sant.. Kungen har talat.. Jag tar tillbaka allt jag skrivit
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|