Polly skrev:Min livvakt har ganska fina armar... Inte bara armarna som är perfekta där inte!
Hm.. vem var det nu som inte fick vara med???
Polly skrev:Min livvakt har ganska fina armar... Inte bara armarna som är perfekta där inte!
semlan skrev:Arnold
Inte störst men snyggast
semlan skrev:Arnold
Inte störst men snyggast
oFFkeFF skrev:Vidrigaste tråden på länge, jag surfar nog hellre vidare på www.rotten.com ...
Aktiv eller???Acrid skrev:Det gäller att förhålla sig till sporten som sådan (och ja jag vet att det går att diskutera om det är en sport).
Så väl det gäller snabbaste tider på bana eller "perfekt" fysik. Blablablablabla
Acrid skrev:Det gäller att förhålla sig till sporten som sådan (och ja jag vet att det går att diskutera om det är en sport).
Så väl det gäller snabbaste tider på bana eller "perfekt" fysik. Blablablablabla
oFFkeFF skrev:Ser det som en jäkla skillnad och träna sig till en relativt frisk kropp, även om viss elitidrott tenderar att dra sig åt det sjuka hållet.
Men bodybuilding är inte i närheten av friskt...
ktmjacke skrev:Aktiv eller???
trots att jag själv varit aktiv så är jag beredd att hålla med.De flesta styrkeidrotter(många andra oxå) har tyvärr spårat ur enligt mitt tycke.Mycket därför jag la av fast det gick bra för mig på tävlingarna.När man måste råna ett apotek till frukost så börjar man ju ifrågasätta vad man höll på med faktiskt.Sen finns det dom som säger att det går lika bra utan,men jag kan säga så här,ingen som har stått på pallen i en byggartävling kan svära på bibeln att han varit ren hela vägen dit.Troligen ingen som stått på scen överhuvudtaget heller.Detta är min egen tro o erfarenhet,ingen fakta som bevisats,men som sagt,bakom kulisserna är det mycket godisätande.Trist,för det går att komma väldigt långt ren oxå,men du kan aldrig bli så där "freakig" som på bilderna av de bästa.oFFkeFF skrev:Ser det som en jäkla skillnad och träna sig till en relativt frisk kropp, även om viss elitidrott tenderar att dra sig åt det sjuka hållet.
Men bodybuilding är inte i närheten av friskt...
Acrid skrev:Varför är inte BB i närheten av friskt? Du kan inte sätta likhetstecken mellan företeelsen o eliten. Alla som är kroppsbyggare kör inte på extremnivåer....fast medelsvensson tycker nog det oavsett.
Tja broder,är oxå utflyttad s-vallare.wolfman skrev:Ja,ja. Bodybuilders hit å bodybuilders dit. För å komplettera Jakola å få slut på d här. Manfred is the KING !
ktmjacke skrev:Glömde skriva att jag talar om herrklasserna,damklasserna har jag naturligtvis inte så stor insikt i(tyvärr)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|