SH / BIKE pub kväll 17/2 -07

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja jag är ute i god tid denna gång :)

Då är de dax igen snart då :) EN ny pubkväll på Helens Krog (Tivoli)

Helens Krog
Hornsgatan 31
Mariatorget

Kom och öla (eller vad ni nu har för dryckes vana):yoparty

:yoparty Sen funderar lilla jag på om jag ska ha förfest hos mej denna gång, jag är ju otroligt nog ledig och kan vara med och till å med stå för en för värmning :)
Men om nån som bor närmare till känner sig manad säg bara till :rolleyes: :) :tuttar

En plan för fortsatta pubkvällar...Tivoli blir sista gången nu...sen får vi se vilka andra två ställen de kommer att blir efter februari. Eftersom vi inte får nå vip där så kan man lika gärna gå på andra ställen runt om i stan (inte allt för långt ut i skogen dock :D)
Sen har jag funderingar på att flytta helgen från sista innan löning till första efter löning (detta innebär att pub kvällarna skulle vara första helgen varje ny måndag) Hur låter det?
Kommer att slänga upp en poll angående detta...håll utkik.

Bifogat

• namnlös.GIF
    namnlös.GIF
    73.5 KB · Visningar: 82
Last edited:

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Hoppas det blir lite drag denna gången..annars kanske vi ska se oss omkring efter ngt annat ställa att slira loss på:va

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Har gått dit för att jag bor 3 min där ifrån...men det känns som det blir sämre och sämre..Hoppar över den här gången om det inte verkar vara någon rejäl upprykning..

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va Det är inte lätt att hitta en krog så här mitt i, men till hösten kommer jag att ha en ny.

Men är det nån som vet om en bättre krog runt slussen eller klarabergsgatan så hojta till jag blir bara glad om jag kan få lite hjälp.:tummenupp

Om inte annat så verkar alla som vare med till Felix trivst och vi kanske ska ta oss dit i ställe...:yoparty Hur låter det?

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
:va Det är inte lätt att hitta en krog så här mitt i, men till hösten kommer jag att ha en ny.

Men är det nån som vet om en bättre krog runt slussen eller klarabergsgatan så hojta till jag blir bara glad om jag kan få lite hjälp.:tummenupp

Om inte annat så verkar alla som vare med till Felix trivst och vi kanske ska ta oss dit i ställe...:yoparty Hur låter det?

Felix har jag varit inne på någon gång (tror jag) så jag vet inte..men mittemot Felix ligger en pub/restaurang som heter Patricks bar/restaurang.

Där serverar dom både mat och dricka :)

Ska kanske tillägga att puben är engelsk/irlänsk. Det är inte dyrt heller och deras oxfilé med potatisgratäng slår det mesta.

Som sagt, tips bara..

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Jag tror att det varken kommer mer folk eller blir roligare för att det byts ställe. :ironiskmenändåinte

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Jag kommer om Milla kommer.
Har hört att hon brukar banga så jag går nog säker :näsblod

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
jag tycker Fenix kan va värt ett försök..men tror ni vakterna är mer tolleranta mot Ingel så han kan få vara med en hel kväll å festa?:va :D

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
VIsst har de lite med att de är mindre folk som kommer denna vinter, men mycke har tyvärr med de problem som vi haft med dålig attityd från personalen...tråkigt och nu är de så att Fenix har bara öppet till 01 (vilket de flesta krogarna efter götgatsbacken har)
Men jag kollar in i andra krogar...
Men fler tips tack eller ideer på vad man kan göra för att fler ska känna sig sugna på att träffas...annars så är risken att detta slutar hända.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Om vårt klubbmöte läggs på fredag så är chansen mindre att jag dyker ner till Sthlm & Tivoli på lördagen. Ändras mötet & läggs på lördag, då är jag ju redan i Sthlm & dyker då upp på Tivoli.

En förfest skulle kanske vara kul :tummenupp

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Om vårt klubbmöte läggs på fredag så är chansen mindre att jag dyker ner till Sthlm & Tivoli på lördagen. Ändras mötet & läggs på lördag, då är jag ju redan i Sthlm & dyker då upp på Tivoli.

En förfest skulle kanske vara kul :tummenupp

Eftersom jag är så som jag är hoppas jag att ni lägger om mötet och att ni alla kommer till tivoli och förfesten :tuttar :D :tummenupp

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Har nu snackat med kakan via pm o vill bara varsko att fabbo jacke kommer att närvara på både förfekke o tivoli.Ska nog ta med mig en flaska dooleys som ersättning för den jag råkade "smaka" en aning på senast jag var hos kakan.:D

Tyvärr måste jag ta det lite lugnt fortfarande.För jag tog bort gipset med hjälp av morakniv o hammare här hemma i lördags.O nu vet jag varför jag skulle ha det tills den 19/2.:tungan .

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Har nu snackat med kakan via pm o vill bara varsko att fabbo jacke kommer att närvara på både förfekke o tivoli.Ska nog ta med mig en flaska dooleys som ersättning för den jag råkade "smaka" en aning på senast jag var hos kakan.:D

Tyvärr måste jag ta det lite lugnt fortfarande.För jag tog bort gipset med hjälp av morakniv o hammare här hemma i lördags.O nu vet jag varför jag skulle ha det tills den 19/2.:tungan .

:D de hade jag glömt att du fick i dej den :rolleyes: de är lugnt det trevliga sällskap är alltid välkommet :)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
:D de hade jag glömt att du fick i dej den :rolleyes: de är lugnt det trevliga sällskap är alltid välkommet :)
Kommer ALDRIG glömma det själv iaf.Inte så smart att halsa en sjuttis i ett svep på en förfest.Blev ju lixom slutfest samtidigt.:D .Alla utom jag gick åt fel håll när vi skulle åka till tivoli sen lixom.:va Borde heta "Dåååålis" istället,för det va så man mådde sen iaf.:gnissla

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kommer ALDRIG glömma det själv iaf.Inte så smart att halsa en sjuttis i ett svep på en förfest.Blev ju lixom slutfest samtidigt.:D .Alla utom jag gick åt fel håll när vi skulle åka till tivoli sen lixom.:va Borde heta "Dåååålis" istället,för det va så man mådde sen iaf.:gnissla

:D ja de mins jag däremot att du försvan mellan min ytterdörr och tunnelbannan :pannkyss

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nu är ni dålig på att spama i tråden igen :D

IronMike

Guest
vem arrar ??

Jag har dragit iväg ett pm till en som är delaktig i ett av sveriges hetste chey-ragga communitys, så kanske vi kan ordna fram brudar så de räcker å blir över denna gången.... (för det lockar publik och bidrar til stämning)

allt går ju at ordna, lite hotpants-chicks å rajtantajtan, inte bara testosteronkillar med tunga pungar å bensin i blodet....utan lite mer females, och happening.

det skulle ju utan tvekan lätt gå att fylla stället, med sporthojjare och porrbrudar - och starta en ny grej. lite mer nyanserat :yoparty

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
vem arrar ??

Jag har dragit iväg ett pm till en som är delaktig i ett av sveriges hetste chey-ragga communitys, så kanske vi kan ordna fram brudar så de räcker å blir över denna gången.... (för det lockar publik och bidrar til stämning)

allt går ju at ordna, lite hotpants-chicks å rajtantajtan, inte bara testosteronkillar med tunga pungar å bensin i blodet....utan lite mer females, och happening.

det skulle ju utan tvekan lätt gå att fylla stället, med sporthojjare och porrbrudar - och starta en ny grej. lite mer nyanserat :yoparty

Du skojar va?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...