Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Ja jag är ute i god tid denna gång
Då är de dax igen snart då EN ny pubkväll på Helens Krog (Tivoli)
Helens Krog
Hornsgatan 31
Mariatorget
Kom och öla (eller vad ni nu har för dryckes vana)
Sen funderar lilla jag på om jag ska ha förfest hos mej denna gång, jag är ju otroligt nog ledig och kan vara med och till å med stå för en för värmning
Men om nån som bor närmare till känner sig manad säg bara till
En plan för fortsatta pubkvällar...Tivoli blir sista gången nu...sen får vi se vilka andra två ställen de kommer att blir efter februari. Eftersom vi inte får nå vip där så kan man lika gärna gå på andra ställen runt om i stan (inte allt för långt ut i skogen dock )
Sen har jag funderingar på att flytta helgen från sista innan löning till första efter löning (detta innebär att pub kvällarna skulle vara första helgen varje ny måndag) Hur låter det?
Kommer att slänga upp en poll angående detta...håll utkik.
Då är de dax igen snart då EN ny pubkväll på Helens Krog (Tivoli)
Helens Krog
Hornsgatan 31
Mariatorget
Kom och öla (eller vad ni nu har för dryckes vana)
Sen funderar lilla jag på om jag ska ha förfest hos mej denna gång, jag är ju otroligt nog ledig och kan vara med och till å med stå för en för värmning
Men om nån som bor närmare till känner sig manad säg bara till
En plan för fortsatta pubkvällar...Tivoli blir sista gången nu...sen får vi se vilka andra två ställen de kommer att blir efter februari. Eftersom vi inte får nå vip där så kan man lika gärna gå på andra ställen runt om i stan (inte allt för långt ut i skogen dock )
Sen har jag funderingar på att flytta helgen från sista innan löning till första efter löning (detta innebär att pub kvällarna skulle vara första helgen varje ny måndag) Hur låter det?
Kommer att slänga upp en poll angående detta...håll utkik.
Bifogat
Last edited: