SH / BIKE pub kväll 17/2 -07

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Party..kom igen gott folk. jag kommer tyvärr inte nästa helg,tar igen det ikväll istället:yoparty :fyllisar

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Har lämnat in en ansökan och få ledigt den natten, ska egentligen jobba..
Är förfesten för stammisar eller är man välkommen?
Jag är en snäll kille :)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Har lämnat in en ansökan och få ledigt den natten, ska egentligen jobba..
Är förfesten för stammisar eller är man välkommen?
Jag är en snäll kille :)

De som vill förfesta hos mej är bara å säga till så lovar jag att ni får beskrivning på vart jag finns...nytt "blod" är alltid kul...:pannkyss

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Det finns ny info i första inlägget LÄS DET!!

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
vem arrar ??

Jag har dragit iväg ett pm till en som är delaktig i ett av sveriges hetste chey-ragga communitys, så kanske vi kan ordna fram brudar så de räcker å blir över denna gången.... (för det lockar publik och bidrar til stämning)

allt går ju at ordna, lite hotpants-chicks å rajtantajtan, inte bara testosteronkillar med tunga pungar å bensin i blodet....utan lite mer females, och happening.

det skulle ju utan tvekan lätt gå att fylla stället, med sporthojjare och porrbrudar - och starta en ny grej. lite mer nyanserat :yoparty

Fullkomligt briljant! Då slipper man dra hem alla dessa flohabbor som kör hoj.
Fixa det, Micke!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Det finns ny info i första inlägget LÄS DET!!

Jag tycker det e bra att vi dumpar Tivoli, som önskemål till det nya stället skulle jag vilja att det finns dansgolv så man kan slå klackarna i taket lite. Nere på Fenix tycker jag e kanon, dock så stänger de ju tidigt..

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ja jag är ute i god tid denna gång :)

Då är de dax igen snart då :) EN ny pubkväll på Helens Krog (Tivoli)

Helens Krog
Hornsgatan 31
Mariatorget

Kom och öla (eller vad ni nu har för dryckes vana):yoparty

:yoparty Sen funderar lilla jag på om jag ska ha förfest hos mej denna gång, jag är ju otroligt nog ledig och kan vara med och till å med stå för en för värmning :)
Men om nån som bor närmare till känner sig manad säg bara till :rolleyes: :) :tuttar

En plan för fortsatta pubkvällar...Tivoli blir sista gången nu...sen får vi se vilka andra två ställen de kommer att blir efter februari. Eftersom vi inte får nå vip där så kan man lika gärna gå på andra ställen runt om i stan (inte allt för långt ut i skogen dock :D)
Sen har jag funderingar på att flytta helgen från sista innan löning till första efter löning (detta innebär att pub kvällarna skulle vara första helgen varje ny måndag) Hur låter det?
Kommer att slänga upp en poll angående detta...håll utkik.
Låter helt ok,för anledningen till att vi hade sista helg FÖRE löning va ju att vi skulle ha mer space i tivolis soffor på den tiden det var mycket stor uppslutning på pubkvällarna.Som det är nuförtiden skulle vi ju kunna klämma in oss vart som helst utan vare sig bokningar eller annat krångel.Fenix e helt ok för mig,lite litet kanske,men det löser vi väl med lite dynamit?:D

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
En plan för fortsatta pubkvällar...Tivoli blir sista gången nu...sen får vi se vilka andra två ställen de kommer att blir efter februari. Eftersom vi inte får nå vip där så kan man lika gärna gå på andra ställen runt om i stan (inte allt för långt ut i skogen dock :D)
Sen har jag funderingar på att flytta helgen från sista innan löning till första efter löning (detta innebär att pub kvällarna skulle vara första helgen varje ny måndag) Hur låter det?
Kommer att slänga upp en poll angående detta...håll utkik.
[/QUOTE]

Låter bra Kakan..bra jobbat:tummenupp

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
vem arrar ??

Jag har dragit iväg ett pm till en som är delaktig i ett av sveriges hetste chey-ragga communitys, så kanske vi kan ordna fram brudar så de räcker å blir över denna gången.... (för det lockar publik och bidrar til stämning)

allt går ju at ordna, lite hotpants-chicks å rajtantajtan, inte bara testosteronkillar med tunga pungar å bensin i blodet....utan lite mer females, och happening.

det skulle ju utan tvekan lätt gå att fylla stället, med sporthojjare och porrbrudar - och starta en ny grej. lite mer nyanserat :yoparty

Det låter alldeles strålande Micke. Styr upp det! :tummenupp

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Låter helt ok,för anledningen till att vi hade sista helg FÖRE löning va ju att vi skulle ha mer space i tivolis soffor på den tiden det var mycket stor uppslutning på pubkvällarna.Som det är nuförtiden skulle vi ju kunna klämma in oss vart som helst utan vare sig bokningar eller annat krångel.

Precis, på den tiden vi var för många för en vanlig pub. Sedan tror jag inte speciella pubpriser spelar någon roll, det brukar ändå bara bli några kronor i rabatt.

Lite deprimerande att vara de enda på Tivoli som haft Tivoli som mål för kvällen :hihi

IMs ide kanske kan bli något :D

Då kanske man kan sikta in sig på marspuben :yoparty

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp Kul att flera anser iden bra...känns bättre att alla har fått lön också så kanske fler kan hänga med.

Men som jag sa detta kommer ske till hösten...eller anses de att vi ska köra en i första helgen i april och sen sista i maj???

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vilka är de som är intresserade av en förfest ?
Jag vill veta så fort som möjligt här eller via PM.

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Vilka är de som är intresserade av en förfest ?
Jag vill veta så fort som möjligt här eller via PM.

Jag har lyckats med det omöjliga :(

Skrev tidigare att jag sökt ledighet för att kunna vara med och festa.....men...jag har sökt ledighet FEL månad :mad:

Ja jag vet...korkat som sjutton men nu vet du att jag INTE kan komma, men hopppas ni får kul i alla fall.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Men som jag sa detta kommer ske till hösten...eller anses de att vi ska köra en i första helgen i april och sen sista i maj???

Jag tycker det låter som en förbannat bra idé. Varför vänta liksom?
Spika ett datum i mars Kakan, å skit i denna helg. Självklart kan ju de som vill ila iväg på lördag göra det, men intresset verkar tamt.

Sen tycker jag IM´s idé helt klart går hem. Behöver folket brudar för att kunna skaka loss lite så helt ok för mej. Snack utan verkstad går däremot inte hem, så bara att FIXA Mike! :tummenupp

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sen tycker jag IM´s idé helt klart går hem. Behöver folket brudar för att kunna skaka loss lite så helt ok för mej. Snack utan verkstad går däremot inte hem, så bara att FIXA Mike! :tummenupp

Japps, Mike?

Folket vill ha "Sugar Pie Hunny Bunches" :pussa

(jag tar 2)

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag har lyckats med det omöjliga :(

Skrev tidigare att jag sökt ledighet för att kunna vara med och festa.....men...jag har sökt ledighet FEL månad :mad:

Ja jag vet...korkat som sjutton men nu vet du att jag INTE kan komma, men hopppas ni får kul i alla fall.

:D ja de var ju en miss...men de blir ju lite ändring nu så de bli första helgen i månaden i ställe..kanske fungerar bättre för dej?

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...