SH-Bladet

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Kan inte Orecic släppa sitt drömliv för ett tag och styra upp lite på SH med nya utgårvor? Jag börjar på allvar fundera på om vi är utsatt för en attack från familjeliv eller så var den udda smaken i skumtomtarna från i julas smått psykadelisk.

I min iver att prokrastinera mitt arbete har jag lagt onödigt mycket tid på SH idag. Jag hittar en lång tråd om "visst är det dåligt väder? Ja det är jättedåligt? Har det någonsin varit så dåligt? Kanske...". Den följs upp av en tråd med "Jag åkte förbi en fartkamera och trots total avsaknad av nummerplåt eller annan identifiering tror jag att polisen kommer hem till mig och säger Bu!", många backar upp och fyller på med att vi måste tänka på det kollektiva ryktet. Fortsätter vi i denna takt har är vi mindre än två veckor från barnvagnstrådar, vilken banlonpolo skall jag ha på dejt med min blivande feministfru och hur blir jag medlem i fältbiologerna.

SH-bladet hade en avskräckande effekt på de absoluta bottennappen och man saknar inte hästen föränn man hittar huvudet i sängen (eller hur det nu var) men nu är det uppenbart att dess frånvaro öppnar för en dramatisk utveckling åt fel håll. Jag tänker inte be dig komma hem igen (politiken kunde inte bli värre sedan du åkte, men det blev den ändå) men med elektronikens under borde SH-bladet kunna komma ut i internationellt tabloidformat. Please?

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
Vart Fan är Orecic, dä ä dags o uppdatera SH bladet nu i vintertider . Tycker det finns tillräckligt med smarrigt material för ny utgåva :D

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Jag är seriöst inne på att dra igång den konkurrerande kvällstidningen SHexpressen (och härmed har jag TM på det namnet!). Mycket skvaller, lite naket och förhoppningsvis kränkta SH-medlemmar är målsättningen

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag är seriöst inne på att dra igång den konkurrerande kvällstidningen SHexpressen (och härmed har jag TM på det namnet!). Mycket skvaller, lite naket och förhoppningsvis kränkta SH-medlemmar är målsättningen

Lite konkurrens till Orecics VIP-fasoner skulle inte skada :hihi

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?279199-Gillar-kexen-radfyra-eller-twin

bRAzxSi.jpg

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Jag e fortfarande så jäkla stolt över att ha fått en första sida i SH bladet. Det är fasen inte lätt:fakta

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Välkommen tebax !

Jag vet en SpökGösta som åkt på stryk av höginkomstagardöttrar i vanlig kaliber som vanligt i en lyxförort till Göteborg :rofl
Ganska dyr historia för någon och det kommer hamna på nätet så du behöver inte fixa löpet ,ny cyborg story nämligen :hihi

Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Välkommen tebax !

Jag vet en SpökGösta som åkt på stryk av höginkomstagardöttrar i vanlig kaliber som vanligt i en lyxförort till Göteborg :rofl
Ganska dyr historia för någon och det kommer hamna på nätet så du behöver inte fixa löpet ,ny cyborg story nämligen :hihi

Det där var kryptiskt...är det allas vår egen lill-gösta det handlar om? :banana

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA