Kapten Blåskägg
Ny medlem
Andreas, jag tror du kan ta ner spinnakern....den har man i medvind ![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Valrog skrev:2370025KANSKE vore kul att prova...
Nursey skrev:2370006d1ce här är den enda jag hade med dig o gubbsen![]()
Nursey skrev:2370031Skall ni på rörken då skall ni fasen komma på kaffe hos mig efter BANNE MIG![]()
Valrog skrev:2370017FIN bild..MEN vad har du fått med där i vänstra hörnet???En fjolla eller?=???
d1ce skrev:2370038Bilden talar sitt tydliga språk, 2generationer... Varav den ena stupar rakt nedför och den andra är på topp.
-@
Lord Adrian skrev:2370042Så...Hur känns det på vägen ner????![]()
![]()
d1ce skrev:2370046Informera mig?
-@
Ingeli64 skrev:2370044Usch vad jag tycker ni e elaka, bara för att inte ni har fått en rosa buff.![]()
Men jag får väl sitta uppe hela nätterna nu och fixa fram varsin rosa buff.![]()
Ingeli64 skrev:2370044Usch vad jag tycker ni e elaka, bara för att inte ni har fått en rosa buff.![]()
Men jag får väl sitta uppe hela nätterna nu och fixa fram varsin rosa buff.![]()
Lord Adrian skrev:2370049Why? DU sitter ju inne med förstahandskunskaperna...![]()
Kapten Blåskägg skrev:2370033![]()
Enda sättet![]()
d1ce skrev:2370050En buff får du aldrig på dem, en korsett i något gärdat hårt material som klarar påfrestningarna kanske är populärare
-@
Gillar dig med..(Inget gay)d1ce skrev:2370041Hey kompis, så länge sedan var det inte du var snygg också
-@
Lord Adrian skrev:2370055Interå! Vi som besitter dom grå tinningarnas charm är GRAVT underskattade vad gäller raggning!![]()
Kapten Blåskägg skrev:2370052Virka hårt![]()
Kanske dags att starta upp MCK Rosa Buffen?![]()
d1ce skrev:2370053Tänk efter, hur var det på den tiden du levde livetOch hur är det idag?
-@
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |