icko
Ny medlem
På B svarar jag också JA. Vit med grönt & svart i. Snygg som fan![]()
Allt e till salu till rätt pris, kom med ett FETT BUD o den e din..
På A svara jag JA, det känns väldigt bekant fast det var nog annat skit jag menade egentligenSådant som ger böter...liksom.
Detsamma!
Haha ja, vi kan väl testa.. Det lär väl knappast bli värreHört att dom börjat med airbags i jackor o sånt nu
![]()
Yep, tack Kapten Blå för att man fick ta rygg. Hoppas ni fick nåt att se på Barkis sen också.
Stekte jag nån??
Nu har jag provat på Dragrace på Barkarby!! Häftigt!
Trevligt å se så många bekanta ansikten oxå.
Å så var SVT där... hoppas de kan få till det till att det BEHÖVS en bana i Sthlm...
Och Jörgen: Du tog mig i starten! Sen var det jämnt! Nästa gång så...
Fan vad kul det var! Nu ska jag träna starter! (känner hur detta går överstyr redan...)
jäävla vägverket, kan dom inte bara fixa uppkörningstider till mig? vill inte vänta en månad... Max 1 minut vill jag vänta![]()
Tack för ikväll...QUOTE]
Tack själv för en fin tur! Tack Kenneth likaså! Lite stressigt att hinna Bby med det gick ju fint.
/J
Tack för ikväll...QUOTE]
Tack själv för en fin tur! Tack Kenneth likaså! Lite stressigt att hinna Bby med det gick ju fint.
/J
Ja vi blev lite sena dit men kul som fan att se hur bra det funkade.
Vi laddar om på ons, fixa lite utr till din kompis nu så ska han få en minnesvärd repa på Gottröravägen![]()
Tack själv, nästa ons ska vi åka lite fortare![]()
Ja vi blev lite sena dit men kul som fan att se hur bra det funkade.
Vi laddar om på ons, fixa lite utr till din kompis nu så ska han få en minnesvärd repa på Gottröravägen![]()
Efter ditt flotta erbjudande började bearbeta jag även bearbeta honom igår: "Du vet, om du nu ändå har bestämt dig för att ta hojkort, då är det ju lika bra att du handlar hatt och ställ på en gång!"
Han verkade inte oäven så vi kanske ska kolla på lite krejjor i helgen!
Men jag ska även fundera lite på om jag känner ngn med ställ i hans storlek som jag kan låna.
/J
Jörgen Karlsson:
I helvete! Du bara jiddrar eftersom du veet att jag inte har några backspeglar jag hade kunnat se dig försvinna iJag har ju 10 bakhjulshäst mer än du fick ut vid din senaste bromsning, och ca 60 Nm mer än dig.
Men man ska kunna hantera dem oxå (retas)
Du bränner ju ut alla häst genom kopplingen!
Min nya koppling greppade dock inte denna gång heller, så jag lade av innan den gick sönder helt som sist. Pratade med TurboAndersson som skulle försöka ordna kraftigare fjädrar åt mig. Barnett har inga starkare nu.
Räcker det? *orolig för sprängning*
Om du kollar dim. på dina kan jag kolla vad jag har ligger. jag har lite hårda rackare från anno dazumal.
Jag ska mäta upp diameter och längd på min fjädrar. Kraften vet jag förstås. Så kan vi se om du har ngt hårdare som passar. Jag ska kolla med TurboAndersson också så du slipper fara t Sthlm eller jag till Bålsta.
/J
Efter ditt flotta erbjudande började bearbeta jag även bearbeta honom igår: "Du vet, om du nu ändå har bestämt dig för att ta hojkort, då är det ju lika bra att du handlar hatt och ställ på en gång!"
Han verkade inte oäven så vi kanske ska kolla på lite krejjor i helgen!
Men jag ska även fundera lite på om jag känner ngn med ställ i hans storlek som jag kan låna.
/J
btw: jag har snigelspår som jag inte blir av med på yttre delen av baksulan finns de nån kurvdemon som kan lära mig hur jag blir av med de 1.5-2 sista centimetrarna på däcket, där sitter de fortfarande släppvax som ja vill nöta bort![]()
Säg till om du vill börja med att avskräcka honom med lite riskomedveten- och körning med total avsaknad av förståelse och moral...Jag ställer alltid upp för mina vänner på bästa sätt!
![]()
Och i övrigt besitter jag goda kunskaper inom flera "umgängesegenskaper" om någon är intresserad...![]()
-@
du kan va lugn Andreas är moralkakan självÅk till Rörken på måndagar. Där finns gott om duktiga instruktörer och de flesta som kör där brukar vara uppe på däckskanten rätt fort och odramatiskt.
/J
Neeiiijj Andreas, han ska inte åka med dig!!Bränt barn skyr elden, så det är nog inte bra för hans groende hojintresse att bränn.., förlåt, skjutsas av dig.
![]()
Jag ska mäta upp diameter och längd på min fjädrar. Kraften vet jag förstås. Så kan vi se om du har ngt hårdare som passar. Jag ska kolla med TurboAndersson också så du slipper fara t Sthlm eller jag till Bålsta.
Lägg ut dimensionerna/kraft vid given höjd, så en annan kan kolla lite i gömmorna oxå...
www.fjadrar.se
http://www.spiros.se (Bromma)
Träffade på Milla, de var skoj då det var toklänge sedan sist.
Japp kul å se dej igen Milla![]()
btw: jag har snigelspår som jag inte blir av med på yttre delen av baksulan finns de nån kurvdemon som kan lära mig hur jag blir av med de 1.5-2 sista centimetrarna på däcket, där sitter de fortfarande släppvax som ja vill nöta bort![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |