SH.com Grupp/Onsdagskörning 070829

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Exakt :tummenupp Hehe fick också stryk av 125:an på Bogesundsvägen men men :) Jag dyker nog upp på ett par till Onsdagskörningar :tummenupp

Inget att skämmas för, lillchippen är duktig.
Planen är att vi tar en renodlad körrunda till onsdagen 12 sept, besök på Barkaby 5 o 19 sept. Sen tar helgåkat över, välkommen :)

Tonfiskburksküken

Fan vad man njuter av det ordet, Lorden är en sjuk jävel :D

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
svår att hålla i utan att få kiss på händerna... men det blir varmt :hihi

-@

:hihi Jag ska ta med platttång i ryggan nästa onsdagstur.
Skönt att gaffeln din blev bra! Eller lite tråkigt menar jag, hade vart kul med lite eldiga diskussioner mellan dig och XFader :hihi

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Skönt att gaffeln din blev bra! Eller lite tråkigt menar jag, hade vart kul med lite eldiga diskussioner mellan dig och XFader :hihi

Det roliga med den "sneda gaffeln" var att den har varit så sålänge jag har haft den. Och när Roller fortfarande hade sin R1'a så jämförde vi och båda gaffelbenen var uppskjutna ca 1mm mer på högersidan.

Sen har ju jag kört med den sådär sen jag köpte den utan att ha märkt nått fel :p

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Det roliga med den "sneda gaffeln" var att den har varit så sålänge jag har haft den. Och när Roller fortfarande hade sin R1'a så jämförde vi och båda gaffelbenen var uppskjutna ca 1mm mer på högersidan.

Sen har ju jag kört med den sådär sen jag köpte den utan att ha märkt nått fel :p

snarare skruvad än sned... men den är rak nu :)
(tror jag)

-@

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
Nejdå, fäjder är en resonlig och generös människa :D jag har kommit bra överens med honom ;)

-@

Jag har ju inte ens fått betalt än, så det är lätt att klaga då :mad:

Vill för övrigt inte minnas några klagomål när jag bjöd på kaffe och du fick en tankpad för 300kr gratis!

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag har ju inte ens fått betalt än, så det är lätt att klaga då :mad:

Vill för övrigt inte minnas några klagomål när jag bjöd på kaffe och du fick en tankpad för 300kr gratis!

nej, du fick ett hjärtligt tack och en kärleksförklaring... som du ignorerade! din jevel! :huvet

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nejdå, fäjder är en resonlig och generös människa :D jag har kommit bra överens med honom ;)

-@

Så där brukar du bara skriva om killar du tycker är heta, alternativt är skyldig en massa pengar :hihi

Och när Roller fortfarande hade sin R1'a så....

Det var ju också ett referensobjekt när det gäller hojskötsel :hihi

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Fast det är väl rätt lustigt att det skulle vara exakt samma "fel" ?

Aja. Jag körde så och jag är lika glad idag! :D

Jo jag håller med, jag kunde inte låta bli bara.
Så länge gaffeln inte är snedare än att man slipper burka på rakorna är det ok som vi (stötstångs)talibaner plägar säga.

/J

Dr.Bike

Guest

Men det beror väl på att du har sån :cdevil talang, så även om vi sätter dig på en ramsned Puch Florida så kompenserar du lätt för både effektförlust och dåligt chassie och steker oss ändå ;)
Eller hur!? :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Iofs ... Jag får hitta nån chey att ligga med så löser det sig!

Räkna med att det tar tid, har du bråttom kan d1ce och jag hjälpa dig iofs :tummenupp

Men det beror väl på att du har sån :cdevil talang, så även om vi sätter dig på en ramsned Puch Florida så kompenserar du lätt för både effektförlust och dåligt chassie och steker oss ändå ;)
Eller hur!? :D

Sluta nu för fan, han har redan ett överdimensionerat ego som är sparsamt förankrat i verkligheten :mad:

:hihi
Ja den hjärnan har en hel del barnförbjudet i programutbudet.
/J

:fakta
Helt sjukt att han får gå runt som en fri man :va

Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar