RMT_Racing
Bitsk
Hmm.. svårt att komma med bortföklaringar nu Sätter mig på hojen om typ 10 min..
Och håll er på hjulen!
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDER också, nu kommer det en liten skur i Sollentuna
Seeya anyway!
Vi lovar
SLUTA BÖGA OCH BÖRJA JOBBA, TÄNK PÅ VÅRAN BNP
Hmm.. svårt att komma med bortföklaringar nu Sätter mig på hojen om typ 10 min..
SLUTA JOBBA OCH BÖRJA BÖGA, TÄNK PÅ ATT TJEJERNA HAR PMS
RMT: Faaaan! Hade en otrevlig aning i magen om dig... kände mig bl.a ojuste som pressade dig med lite gliringar tidigare avseende åka i mellangrupp osv när du ju var så snabb på bana Nu känner jag mig nästan skyldig...
Men vad glad jag är att du lever!
Inte ditt fel någon stans... sitter här och är förbannad på att jag inte bytte fil tidigare. Känns så orättvist när man faktiskt ligger under tillåten hastighet och har ett jätteavstånd till framförvarande.
Verkar som att det bara blir banåka för mig numera.. har sett en del av skadorna på bild nu och det ser inget bra ut. Motorfästet verkar vara en utsatt del av ramen.. Känns nästan lustigt att jag just fick mina extrafälgar idag och att jag satt och kollade på krashkåpor så sent som i förrigår.
Sitter och väntar på någon form av chock men den verkar inte vilja titta fram. Känslan av att glida rakt mot en bil i motsatt körfält är otrolligt skrämmande..
Min splitternya och halvförsäkrade älskling är totalkvaddad och förmodligen kan jag skruva ihop tillräckligt för att köra bana.
Jag själv? Jodå, fick åka plingplongtaxi ...
/RMT
Herregud.Jahaja.. satte mig på hojen. Kom till älvsjö och mötte regnet, vände hemåt och krashade i stuvstakorset. Olje/dieselspill från fartkamerorna fram till korsningen. Folket framför nitade och jag hade ingen chans. Gick absolut max i 50km/h pga regnet och att jag redan kände att det var halt. Min splitternya och halvförsäkrade älskling är totalkvaddad och förmodligen kan jag skruva ihop tillräckligt för att köra bana.
Jag själv? Jodå, fick åka plingplongtaxi för första gången och mötte ett 10-tal trevliga läkare och sköterskor på akutrummet. Efter några timmar fick jag resultatet - INGA frakturer någonstans. Har bara en enorm lårkaka som växer just nu och har därför lite svårt att gå. Tackar alla inblandade för ett otroligt proffessionellt arbete
Hoppas ni hade en kul tripp idag och ni slapp liknande tillbud..
vh
/RMT
1. Skönt att du klarade dig så bra.
2. Surt på hojen. Den var väl aldeles ny har jag för mig. Hoppas att du får ihop den utan att behöva betala för en ny.
www.davidsilverspares.co.uk kan hålla hjälpa dig att hålla rep- budgeten under kontroll. Typiskt halva priset mot Sverige.
Jahaja.. satte mig på hojen. Kom till älvsjö och mötte regnet, vände hemåt och krashade i stuvstakorset. Olje/dieselspill från fartkamerorna fram till korsningen. Folket framför nitade och jag hade ingen chans. Gick absolut max i 50km/h pga regnet och att jag redan kände att det var halt. Min splitternya och halvförsäkrade älskling är totalkvaddad och förmodligen kan jag skruva ihop tillräckligt för att köra bana.
Jag själv? Jodå, fick åka plingplongtaxi för första gången och mötte ett 10-tal trevliga läkare och sköterskor på akutrummet. Efter några timmar fick jag resultatet - INGA frakturer någonstans. Har bara en enorm lårkaka som växer just nu och har därför lite svårt att gå. Tackar alla inblandade för ett otroligt proffessionellt arbete
Hoppas ni hade en kul tripp idag och ni slapp liknande tillbud..
vh
/RMT
Den enda utrustningen som tog skada var egentligen hjälmen. Stället har några rispor och ett litet hål vid knät. Hoppas att hemförsäkringen tar hjälmen iaf..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|