RMT_Racing
Bitsk
Jag ska steka dig imorgon!!!
Jag ska leda mellangruppen så du får glo på min röv likförbannat
jag kommer bara skylla på att min bakfälg är sen och att jag därför inte fått på regndäcken
Jag ska steka dig imorgon!!!
Jag ska leda mellangruppen så du får glo på min röv likförbannat
Ja, iom du knappt har styrfart och roger är på hockey, bike "tror" att han kommer (han dyker inte upp med andra ord)... Så måste det vara min förebild i livet jag menar
-@
Nyrakad
Har vi inte pratat om uppvigling??
Nej annat var det när Mackan stalkade Milla varenda ons, gissar att han låg nånstans mellan tre och fyra Ångström bakom för att inte missa nåt
Haha! Precis
Latextop fodrar nog svedjebruk medelst blåslampa på min ryamatta till bröst om det ska se bra ut.
/J
Fille, säg mig, du har möjligtvis inte haft hår en gång i tiden och kunnat några ord finska?
Bra likt iaf...
-@
Den här tråden börjar komma ner i samma låga kvalitetsnivå, som vi var vana vid förra året. Äntligen....
Perkele, jag trodde aldrig det där framträdande skulle få se offentlighetens ljus!
...undrar varfört det varit så seriöst i år?
Du har ju inte gjort så många inlägg som vanligt
Va fan? Det var ju jag som höll nivån strax över "åtalbart"...Hade skägget fått hållas fritt hade vi setat på tukthus allihopa....
Jag vågar inte klicka på länken....Är det den när du strippar och sjunger en kärleksvisa till en flarra Kosken?
WTF, finns den resan på film Var det inte så att det skedde utomlands och därmed är det en "ickehändelse"
Jo nu minns jag.... allt var inte bättre förr.
Nä...man kunde nästa höra den kollektiva sucken av lättnad från personalen på FRA när förra säsongen var över och skägget gick i ide....Avlyssning har sina baksidor.
Vafalls; jag trodde att man spammade efter körningen
Det var många skattekronor som gick upp i rök där
Vafalls; jag trodde att man spammade efter körningen
Insatta källor hävdar att terapin dom fick kosta på avlyssningsteamet är skälet till dom militära neddragningarna...
Man spammar inte medan man kör. Annars är det fullt ös
De pengarna kan aldrig ha räckt. Kostnaderna var nog den verkliga anledningen till den nya trafikförsäkrings-skatten också tror jag. Deras psykbryt blev nog klassad som trafikskada.
Vet inte om jag vågar dyka upp längre
Vet inte om jag vågar dyka upp längre
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2