Ullis skrev:2313089Jag tar med mej några Uppsalabor & kommer
Bra ! Då finns det större chans att ni hittar hem direkt den här gången.
Ullis skrev:2313089Jag tar med mej några Uppsalabor & kommer
fille600 skrev:2313103Bra ! Då finns det större chans att ni hittar hem direkt den här gången.
Nursey skrev:2313123Eyyyy...det var under...ryggskyddet
Jakk harr jo int bått hemma so lenGe enno..I will learn the way home snaRRt
fille600 skrev:2313140Det går säkert bra den här gången.
Det är viktigt att du hittar dit Annars kommer skägget att tappa halva gänget om du inte styr upp "där bak"
fille600 skrev:2313103Bra ! Då finns det större chans att ni hittar hem direkt den här gången.
karl_magnum skrev:2313092körs det varje onsdag? tänkte om man ska åka neråt någonting..
fille600 skrev:2313140
Annars kommer skägget att tappa halva gänget om du inte styr upp "där bak"
Nursey skrev:2313149Jag brukar föredra att andra styr upp därbak
bikerwoman skrev:2313589Vi kommer såklart Men vetefan om man inte ska välja lugna gruppen denna gången...Valrogs tempo sist fick mig att bli klart skärrad Genomsnittlig hastighet till Brottby, cirkus 210...även på 50-väg... inte riktigt i min smak!
Kör hellre fort på bana!
xfader skrev:2313602Gick det verkligen så fort? Jag hann aldrig titta på hastighetsmätaren.
Fast vi vann ivf, först till vaxholm!
Skit ner dej, ditt ego är svullet nog!Mattias skrev:2312923Ja, kanske det. Jag är på Sviestad och tar feta actionbilder hela dagen, men om jag orkar ska jag fan köra ifrån alla. Låt mig göra det, okej? Jag behöver ego-boosten.
Va? så jävla fort gick de väl ändå inte?bikerwoman skrev:2313589Vi kommer såklart Men vetefan om man inte ska välja lugna gruppen denna gången...Valrogs tempo sist fick mig att bli klart skärrad Genomsnittlig hastighet till Brottby, cirkus 210...även på 50-väg... inte riktigt i min smak!
Kör hellre fort på bana!
TinaTjejen skrev:2313653Va? så jävla fort gick de väl ändå inte?
bikerwoman skrev:2313589Vi kommer såklart Men vetefan om man inte ska välja lugna gruppen denna gången...Valrogs tempo sist fick mig att bli klart skärrad Genomsnittlig hastighet till Brottby, cirkus 210...även på 50-väg... inte riktigt i min smak!
Kör hellre fort på bana!
Valrog skrev:2313680Lessen tjejjen....
Fick ett LITET hjärnsläpp.
Ska INTE upprepas med dig i närheten.
TinaTjejen skrev:2313653Skit ner dej, ditt ego är svullet nog!
Jag kommer på onztag och är stoppkloss åt Mattias så han inte drullar ikull så förbannat
Va? så jävla fort gick de väl ändå inte?
bikerwoman skrev:2313589Genomsnittlig hastighet till Brottby....
bikerwoman skrev:2313684Du får köra så fort du vill vännen, men med tanke på dina klotningar senaste åren så är jag klart orolig för dig! Vill inte ta hand om resterna av dig
Ska inte klota mer nu tror jag.
Ska börja köra lite mer bana istället, det är ju ganska farligt i trafiken.
Vet inte riktigt MEN jag tror jag börjar bli lite rädd för gatorna efter lite bankörning.
KANSKE köpa en moppe istället.....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |