SH.com Grupp/Onskörning 060719

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nursey skrev:
2326806 Men shite..Kapten kommer ju bli odräglig efter att han läst det du just skrev :lol...tur att man bara kommer till Donken då :p
Men har du inte läst! Konstapel Kjell är ju superbyxis!!http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2319729&postcount=112

Jag har sålt biljetter! Det blir korv och ballonger! Giganternas kamp i plaskdammen vid Donken på onsdag! Jag har skrivit i alla flyers att du och Ullis ska stå på muren och agera Cheerleaders i Suzukiblå bunny-stass och till melodin av "Go home Jack" sjunga: Hit the road Kjell cause Blåskägg dont want you no moore no moore no moooooore no moore.
Tänk om Kjelle får reda på det här och sprättar av Kapten sin safety-vest och svingar honom i bassängen! :skrämd

Nåväl, det kommer inte hända, mums my words. Jag har ett förslag! Eftersom Kjelle körde en K6:a på Svea för några onsdagar sedan: http://www.potatoesmc.com/vgallery/showimage.php?iid=4422&cid=12&sort=date... så vore väl inget annat mer hederligt än att Kapten får köra Kjelles bumse på Svea om han vinner ankdammswrestlingen? :cpparty

/J

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
ladbol skrev:
2326982 :rofl :rofl :rofl
Hoppas du trimmar SotHoran lite extra till på Onsdag,
för du kommer nog ha en illbating i hasorna på en jätte Sukka med REVENGE :4skrika tatuerat på hjälmen :hihi
Jag tändkuledunkar ut på östersjön imorgon på tre veckors semester. Jag planerar att vara långt från epicentrum på onsdag! ;)
Sothoran håller på att få ett nytt ISR-baknav med ryckutjämnare och nya ekrar för sensommarens eskapadrar. Bättre fly än illa fäkta!

Mvh
J

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2326692 Oj, det låter ju som mer än inbillning, ser vattnet smutsigt/oljigt ut på ytan?
Det där kan mest sannolikt vara en toppackning. Men det har du ju säkert redan klurat ut...

Mvh
J

Nix pix, ingen smuts eller olja vad jag kan se, försökt lukta efter avgaser osv. Det luktar men svårt att avgöra vad det luktar.

Äsch, kollar så det finns vätskor i så får vår kloka doktor titta på skräpet på onsdag :) Känns skönt att veta vad man har att göra på semestern nästa vecka... :D

-@ndreas

edit: och trevlig semester!

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2327038 Nix pix, ingen smuts eller olja vad jag kan se, försökt lukta efter avgaser osv. Det luktar men svårt att avgöra vad det luktar.

Äsch, kollar så det finns vätskor i så får vår kloka doktor titta på skräpet på onsdag :) Känns skönt att veta vad man har att göra på semestern nästa vecka... :D

-@ndreas

edit: och trevlig semester!

Det låter klokt! Låt doc stoppa snoken i expansionsbyttan och inhalera. Titta därefter uppfordrande och strängt på honom som en examinator i vinprovning (när han rullat klart med ögonen) så får du nog ett sannolikt svar på vad det är som ev felar.

Ha en skön semester du med!!

Jag dunkar nog förbi dina hembygder, Norrtälje/Kapellskär på väg till Åland senare i veckan!

/J
/J

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2327043 Det låter klokt! Låt doc stoppa snoken i expansionsbyttan och inhalera. Titta därefter uppfordrande och strängt på honom som en examinator i vinprovning (när han rullat klart med ögonen) så får du nog ett sannolikt svar på vad det är som ev felar.

Ha en skön semester du med!!

Jag dunkar nog förbi dina hembygder, Norrtälje/Kapellskär på väg till Åland senare i veckan!

/J
/J

Ska hota honom med en flaska delsyntet tror jag, funkar inte det får jag väl köpa upp biltemas nordenlager av deras helsyntet till hojjar ;)

Tackar!

-@ndreas

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Jörgen Karlsson skrev:
2327016 Jag tändkuledunkar ut på östersjön imorgon på tre veckors semester. Jag planerar att vara långt från epicentrum på onsdag! ;)
Sothoran håller på att få ett nytt ISR-baknav med ryckutjämnare och nya ekrar för sensommarens eskapadrar. Bättre fly än illa fäkta!

Mvh
J

Låter härligt det där! :) Dock kommer vi (och de boende??) sakna sothorans skönsjungande sång över nejderna på onsdag!

Ha en skön semester! :banana

/Fille

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jörgen Karlsson skrev:
2327014 Men har du inte läst! Konstapel Kjell är ju superbyxis!!http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2319729&postcount=112

Jag har sålt biljetter! Det blir korv och ballonger! Giganternas kamp i plaskdammen vid Donken på onsdag! Jag har skrivit i alla flyers att du och Ullis ska stå på muren och agera Cheerleaders i Suzukiblå bunny-stass och till melodin av "Go home Jack" sjunga: Hit the road Kjell cause Blåskägg dont want you no moore no moore no moooooore no moore.
Tänk om Kjelle får reda på det här och sprättar av Kapten sin safety-vest och svingar honom i bassängen! :skrämd

Nåväl, det kommer inte hända, mums my words. Jag har ett förslag! Eftersom Kjelle körde en K6:a på Svea för några onsdagar sedan: http://www.potatoesmc.com/vgallery/showimage.php?iid=4422&cid=12&sort=date... så vore väl inget annat mer hederligt än att Kapten får köra Kjelles bumse på Svea om han vinner ankdammswrestlingen? :cpparty

/J

:lol :lol :lol Jörgen du är underbar :lol :lol
Jag har ALLTID velat ha Suzukiblå Bunny stass... :tuttar

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2326286 Gubbs o kex, självklart blir det körning på ons runt 1830

Tjena Kapten, jag var förbi och hälsa på din låneklubba (din MC). De hade ställt honom i ett hörn helt ensammen :skrämd

Han såg verkligen ut som att han ville ut och leka med de andra "klubborna" på onsdag. Du får ta och göra något åt det här. :smasha

Synes på onsdag :hej

Jörgen Karlsson skrev:
2326760 KJECOP hade ju faktiskt rätt!!http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2318955&postcount=68
Han skymmer ju hela Donken! :hihi

/J

:rofl :rofl . Det är så sånt som det är sagt!

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Blir det åkning i morgon, dvs onsdag 26:e? Var och när?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
xfader skrev:
2328343 Ja kaptenen, dags för en ny tråd!

Karln tofflar och sliter men han skulle försöka komma ifrån för att posta en tråd under dagen, om han fick lov... :hihi

Tänk att gubben är gammal, saker och ting tar tid! :tråkad

Men han pratade om samma plats och ungefär samma tid.

-@ndreas

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
Slutkört!
d1ce skrev:
2328572 Karln tofflar och sliter men han skulle försöka komma ifrån för att posta en tråd under dagen, om han fick lov... :hihi

Tänk att gubben är gammal, saker och ting tar tid! :tråkad

Men han pratade om samma plats och ungefär samma tid.

-@ndreas

Vi kanske skulle skramla till en rullator istället för en gixxer?

KJECOP

Guest
Okay... Ska vi tävla om storlek??? 189 cm, 114 kg och skulle jag sedan ta mig en Safety väst så får vi se vem som blir räddast... Och om Kapten ollar min hoj (enbart tjänstehoj) så kommer jag att olla hans hoj....

Men krig vill jag INTE ha...

Jag kommer att vara vid donken från ungefär kl. 20.30...

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
KJECOP skrev:
2328661Jag kommer att vara vid donken från ungefär kl. 20.30...

Bjuder verket på hamburgare?! Isf tar jag gärna genvägen över stockholm från Vaxholm hem ;)

-@ndreas

h_ÅK_an

***HOJ***
Gick med
10 May 2006
Hoj
Gixxer 750
Här kommer lite bilder :)

Bifogat

• PICT0001.jpg
    PICT0001.jpg
    123.8 KB · Visningar: 55
  • PICT0014.jpg
    PICT0014.jpg
    117.1 KB · Visningar: 53
  • PICT0015.jpg
    PICT0015.jpg
    135.9 KB · Visningar: 51
  • PICT0024.jpg
    PICT0024.jpg
    127.8 KB · Visningar: 58
  • PICT0019.jpg
    PICT0019.jpg
    127.6 KB · Visningar: 40
  • PICT0016.jpg
    PICT0016.jpg
    121.3 KB · Visningar: 38

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
100 år senare kommer lite fler bilder..från blandade tillfällen..tagna med mobiltelefonkamera så ha överseende m kvalitet (eller brist på ..):rolleyes:

Bifogat

• A1000a.jpg
    A1000a.jpg
    32.9 KB · Visningar: 36
  • Donken Veeesbya.jpg
    Donken Veeesbya.jpg
    64.1 KB · Visningar: 43
  • DonkenVäsbya.jpg
    DonkenVäsbya.jpg
    62.3 KB · Visningar: 30
  • Gottröraa.jpg
    Gottröraa.jpg