SH-ett forum av kvalitet :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag skriver både här, på bikeproject och på bike.
Visst finns det nötter på bike.se, men det finns det även här.

Har väl flera gånger varit trådar uppe med folk som är arga och som skall skjuta andra människor etc etc, ungefär samma reaktion som han på bike hade.

Finns många på detta forum som är medlemmar där.

More

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2004
Hoj
-
nomolas skrev:
snacka om att inte kunna behärska sig :va

Vem fan skulle kunna behärska sig i en sådan situation? :gnissla

Men jag skulle nog rest på mig förens någon med läkar utbildning sagt att allt som ska finnas på en människo kropp finns kvar på min.

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
1. UrbanTiger
2. Solid snake
3. Itacha75
4. Stony (aldrig använt bike.se)
5. nomolas
6.
7.
8.
9.
10.

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Bikerbitch skrev:
Jag skriver både här, på bikeproject och på bike.
Visst finns det nötter på bike.se, men det finns det även här.

Har väl flera gånger varit trådar uppe med folk som är arga och som skall skjuta andra människor etc etc, ungefär samma reaktion som han på bike hade.

Finns många på detta forum som är medlemmar där.

Jag anser att det är många gånger bättre här på SH än på bike som blir mer eller mindre outhärdligt p.g.a. påhopp hit och dit, visst spammas det, men rena påhopp tycker det blivit mycket bättre med här, medan bike gått åt motsatt håll.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Bj skrev:
Jag anser att det är många gånger bättre här på SH än på bike som blir mer eller mindre outhärdligt p.g.a. påhopp hit och dit, visst spammas det, men rena påhopp tycker det blivit mycket bättre med här, medan bike gått åt motsatt håll.

Jovisst, där är det krig mellan moppepojkarna o motorcyklisterna.
Men oftast är det med en viss smak av ironi också.
Nåväl, trivs man bättre här så får man väl hänga här. Men man behöver inte bojkotta en annan sida för det, bara låta bli att gå dit.

Per

YOU MEET THE NICEST PEOPLE ON A HONDA
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR650HRC SM CR500
Jag tycker Bike.se är jätteroligt att läsa på.

En massa nyttig information där från div yngre expertis i nedre tonåren, vissa som enligt egen utsago 'kan allt'
Har bla fått hjälp med denna svåra frågeställning, en favorit faktiskt

:rolleyes:

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
The_FacultyGirl skrev:
Om man nu ska klaga/påpeka något på en hemsida så ta det med hemsidan!
Varför ska vi sitta här på Sh och kommentera bike´s forum?
Någon som vill skapa osämja mellan sidorna?
Kommentera det på Bike istället! :tummenupp

För att jag inte i första hand ville klaga på Bike utan BERÖMMA SH för att det i stor utsträckning är fritt från dylika kommentarer, även om det naturligtvis blir kritik mot bikes forum.
Jag anser att det är skillnad på de två sakerna.

Alltså jag ville bara säga att jag anser att detta forum är BRA och ville visa hur ett dåligt ser ut.

Sedan vinner jag inget på att berätta hur bra SH är på bikes forum, det enda jag åstadkommer då är mera påhopp och sarkastiska kommentarer.

Edit.
Fan vad smörigt inlägg det där blev.... :D men ni kanske fattar poängen i.a.f.

Last edited:

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Bj skrev:
För att jag inte i första hand ville klaga på Bike utan BERÖMMA SH för att det i stor utsträckning är fritt från dylika kommentarer, även om det naturligtvis blir kritik mot bikes forum.
Jag anser att det är skillnad på de två sakerna.

Alltså jag ville bara säga att jag anser att detta forum är BRA och ville visa hur ett dåligt ser ut.

Sedan vinner jag inget på att berätta hur bra SH är på bikes forum, det enda jag åstadkommer då är mera påhopp och sarkastiska kommentarer.

Edit.
Fan vad smörigt inlägg det där blev.... :D men ni kanske fattar poängen i.a.f.

Jodå det förstod jag, att du tycker detta är bra!! :tummenupp

Mena inte att du ska gå in på bike och säga att sporthoj.com e bra mycket bättre, utan syftade på att du i sånna fall skulle påpeka att deras sida e.. ja.. XXXXXXxxx..

Mitt inlägg va väl mer generellt då jag vet att många klagar på bikes forum.. istället för att engagera sig i det hela och meddela hemsidan det.

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
The_FacultyGirl skrev:
Jodå det förstod jag, att du tycker detta är bra!! :tummenupp

Mena inte att du ska gå in på bike och säga att sporthoj.com e bra mycket bättre, utan syftade på att du i sånna fall skulle påpeka att deras sida e.. ja.. XXXXXXxxx..

Mitt inlägg va väl mer generellt då jag vet att många klagar på bikes forum.. istället för att engagera sig i det hela och meddela hemsidan det.

Jo, det är sant, är dock i stort sett aldrig aktiv på bike.se, så egentligen kvittar det för mig, ville som sagt bara ge en liten eloge till SH.

Dock håller jag med om att det är lätt att bara klaga utan att göra nåt åt saken. I och för sig vet jag inte om bike bryr sig så mycket, fel och brister har påpekas tidigare utan att nån brytt sig där.

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Hoj
Paus
Hahahaha kul kille det där!! :D

Nog e det väl ok att kalla en polis för:
"DITT JÄVLA AP MIFFO, DIN HORA TILL MORSA MÅSTA HA SLÄNGT DIG I MARKEN ELLER KLÄMMT DIG I BILDÖRREN NÄR DU VAR LITEN, HADE VI BOTT I STATERNA HADE JAG STÄMMT DIG PÅ MÅNGMILJON BELOPP O KNULLAT DINA DÖTTRAR DIN JÄVLA PISSRUNKARE" ??? :D :rolleyes:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept