Bj
on the road again....
Kawa_GPX600R skrev:bike = Poliser ? jävla böle pellar som bölar på allt och alla jävla nötter nästan alla iallfall
Nu är jag inte med riktigt??
Kawa_GPX600R skrev:bike = Poliser ? jävla böle pellar som bölar på allt och alla jävla nötter nästan alla iallfall
nomolas skrev:snacka om att inte kunna behärska sig
Bikerbitch skrev:Jag skriver både här, på bikeproject och på bike.
Visst finns det nötter på bike.se, men det finns det även här.
Har väl flera gånger varit trådar uppe med folk som är arga och som skall skjuta andra människor etc etc, ungefär samma reaktion som han på bike hade.
Finns många på detta forum som är medlemmar där.
Bj skrev:Jag anser att det är många gånger bättre här på SH än på bike som blir mer eller mindre outhärdligt p.g.a. påhopp hit och dit, visst spammas det, men rena påhopp tycker det blivit mycket bättre med här, medan bike gått åt motsatt håll.
VA, är det sant???Bikerbitch skrev:Hohoh, jag vill inte verka elak. Men det finns många här också som tror sig kunna det mesta..
The_FacultyGirl skrev:Om man nu ska klaga/påpeka något på en hemsida så ta det med hemsidan!
Varför ska vi sitta här på Sh och kommentera bike´s forum?
Någon som vill skapa osämja mellan sidorna?
Kommentera det på Bike istället!
Bj skrev:För att jag inte i första hand ville klaga på Bike utan BERÖMMA SH för att det i stor utsträckning är fritt från dylika kommentarer, även om det naturligtvis blir kritik mot bikes forum.
Jag anser att det är skillnad på de två sakerna.
Alltså jag ville bara säga att jag anser att detta forum är BRA och ville visa hur ett dåligt ser ut.
Sedan vinner jag inget på att berätta hur bra SH är på bikes forum, det enda jag åstadkommer då är mera påhopp och sarkastiska kommentarer.
Edit.
Fan vad smörigt inlägg det där blev.... men ni kanske fattar poängen i.a.f.
The_FacultyGirl skrev:Jodå det förstod jag, att du tycker detta är bra!!
Mena inte att du ska gå in på bike och säga att sporthoj.com e bra mycket bättre, utan syftade på att du i sånna fall skulle påpeka att deras sida e.. ja.. XXXXXXxxx..
Mitt inlägg va väl mer generellt då jag vet att många klagar på bikes forum.. istället för att engagera sig i det hela och meddela hemsidan det.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|