SH förbjudet på jobb..

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Fi fan...första gången man är inloggad på två veckor. Något pucko på jobbet har fått för sig att SH inte är bageri relaterat och spärrat webadressen.
:mad: :huvet Så i och med att man inte har nån dator så sitter man nu på it-cafè i stan för att stilla sina behov.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Dragon skrev:
Fi fan...första gången man är inloggad på två veckor. Något pucko på jobbet har fått för sig att SH inte är bageri relaterat och spärrat webadressen.
:mad: :huvet Så i och med att man inte har nån dator så sitter man nu på it-cafè i stan för att stilla sina behov.
HAHA :hihi

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Ahhh skönt med eget bås på kontoret, surfar vad jag vill, när jag vill :fakta

ducceper

sdk m2525
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Ducati 998, crescent compact 78 orange
Inte bageri-relaterat... jaha du?? Vad var det för idiot? Måste tyvärr säga att det e ganska komiskt, men självklart e det ju synd om dig.

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
ducceper skrev:
Inte bageri-relaterat... jaha du?? Vad var det för idiot? Måste tyvärr säga att det e ganska komiskt, men självklart e det ju synd om dig.

Fattar inte hur du menar??
Så mycket deg vi plöjer ner i våra hojar, så visst fan är det bageri-relaterat

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Dragon skrev:
Om du är riktigt snäll så kan du få låna min SSH.. :D

Robz

Guest
Jag har levt med Webb-marshall i röven i 3 år. Kan faan inte ens glo www.ointressant.nu utan: "This site has been classified as offensive. Your URL request has been recorded" :kocko :kocko
Lämna aldrig ut IT styrningen till Tyskar i skinnbrallor med keps!

...sedan visade det sig iof att många anställda lade större delen av arbetsdagen på Aftonbladet, en del på porr, hmmm - nån på MC-relaterat...

Man vänjer sig att jobba mer o surfa mindre med tiden :7peta

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Rikard Thunderace skrev:
Är det bara jag som inte surfar på jobbet? :va

Jag surfar oftast inte på jobbet, jobbar som chaffis så det kan bli lite rörigt om man ska spamma på E4:an i full rusningstrafik. :rolleyes:

Gick med
18 May 2004
Hoj
Ingen...
Blue skrev:
Jag surfar oftast inte på jobbet, jobbar som chaffis så det kan bli lite rörigt om man ska spamma på E4:an i full rusningstrafik. :rolleyes:

Jag kanske skulle preciserat: Är det bara jag som har tillgång till internet och har egen dator på jobbet som inte surfar privata ärenden där? :7peta

Jag vet inte hur ni andra har det, men om folk skulle se att jag satt och gjorde sånt så skulle det ställa mig och företaget jag jobbar för i dålig dager=inga fler jobb för oss på detta stället.
För det andra så är jag moraltant på området och anser att det är dåligt även om ingen ser en... :tummenupp

Robz

Guest
Vad jag använder min lunch till är min ensak - dock bör stötande surf som porr och MC-sidor undvikas till varje pris! :rolleyes:
Annars håller jag med RT - snedsurf är ofta anledningen till att en Webb-marshall installeras :huvet

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln