SH- fest 12 november!

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Nej precis, Pippi ha festen i Muppsala istället :rolleyes: tror dock inte att det kommer vara någon brewdbrist :näsblod


ALLA är inbjudna, kom och snacka hojar och bra ha de trevligt för en kväll! :yoparty
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Sådär! Då var allt klart! Ni i Muppala kan ju ta o hoppa på de berömda tåget och åka till södra station och komma o parta med oss!

Ledsen att det dröjt, men det tog ett tag att få meny mm klart :)

Glöm inte att boka bord i tid :)

Hoppas vi ses!

Shiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttt fi faen typiskt verkar som att det bara blir 08:r på fest som ställer frågan vart ä brewdarna, dalmasar är väl inte inbjudna :confused:

Klart alla är bjudna! Seså, komsi komsi!

Första festen kom det folk från Luleå, Umeå och Skåne. Andra festen var nog Money mest långfärda gästen (kan ha fel)
 
Last edited:

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Är det nån hemlig handskakning med garderobiären för att visa att man hänger på sporthoj för o få VIP passet? Eller är det dresscode hjälm och hoodie som gäller? :)
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Är det nån hemlig handskakning med garderobiären för att visa att man hänger på sporthoj för o få VIP passet? Eller är det dresscode hjälm och hoodie som gäller? :)

Källaren är våran till kl 22.00 så fram tills dess kommer VIP bevis att delas ut!

Tack för påminnelsen ;)
 

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Ort
Salt lake-Boo
Hoj
Speed Triple -06
Hehe jag skojjsade bara. ska dubbelkolla med mina kära arbetskamrados på måndag så ringer vi och bokar in oss.Det är kanon att du styr upp sånt här!
 

tkdrille

Guest
Snygg bild, snygg hoj, snygga människor Alla är välkomna oavsett stad, land, hoj, klubb...

Men, vi fula människor borde med få komma så vi håller rätt på flödet. så blir de snygga ännu snyggare. ? :)

Låter intressant annars.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Men, vi fula människor borde med få komma så vi håller rätt på flödet. så blir de snygga ännu snyggare. ? :)

Låter intressant annars.

Alla människor är väl snygga? Ligger bara i betraktarens ögon att avgöra... Så med andra ord så är såklart alla välkomna.

Till och med Bobo som av någon anledning verkar ha något väldigt personligt mot mig men det kanske kan skötas på PM om det skulle behövas.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Alla människor är väl snygga? Ligger bara i betraktarens ögon att avgöra... Så med andra ord så är såklart alla välkomna.

Till och med Bobo som av någon anledning verkar ha något väldigt personligt mot mig men det kanske kan skötas på PM om det skulle behövas.

Kärlek börjar me bråk o slutar me :krama
Tror bobo e lite kär i dig ;)
:glömdet
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag måste helt bestämt lyckas ta mig upp den här gången... Och jag har ju bil nu med, så det blir väl lättare än förra året, heh.
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Alla människor är väl snygga? Ligger bara i betraktarens ögon att avgöra... Så med andra ord så är såklart alla välkomna.

Till och med Bobo som av någon anledning verkar ha något väldigt personligt mot mig men det kanske kan skötas på PM om det skulle behövas.

ehrmm... måste dessvärre försvara BoBo här. JAG tolkade iaf hans inlägg som om att du hade iaf ett rätt ang honom(utifrån hans egen bedömning), och det var att han iaf tyckte att han hade/har en snygg hoj.

mina 2ören bara ;)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top