Christopher
Bombrepa.se
meehhH vi har ju ingen lokal !!!!!
Fan ska ni festa i Sthlm för...
Finns det nåt annat?!? LOL!
Shiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttt fi faen typiskt verkar som att det bara blir 08:r på fest som ställer frågan vart ä brewdarna, dalmasar är väl inte inbjudna
Är det nån hemlig handskakning med garderobiären för att visa att man hänger på sporthoj för o få VIP passet? Eller är det dresscode hjälm och hoodie som gäller?
Kanonkul. men varför i helafriden har ni en gixxer på flyern som sponsras av honda city =D
Kanonkul. men varför i helafriden har ni en gixxer på flyern som sponsras av honda city =D
Hehe jag skojjsade bara. ska dubbelkolla med mina kära arbetskamrados på måndag så ringer vi och bokar in oss.Det är kanon att du styr upp sånt här!
Snygg bild,SNYGG HOJ, snygga människor Alla är välkomna oavsett stad, land, hoj, klubb...
Snygg bild, snygg hoj, snygga människor Alla är välkomna oavsett stad, land, hoj, klubb...
Men, vi fula människor borde med få komma så vi håller rätt på flödet. så blir de snygga ännu snyggare. ?
Låter intressant annars.
Alla människor är väl snygga? Ligger bara i betraktarens ögon att avgöra... Så med andra ord så är såklart alla välkomna.
Till och med Bobo som av någon anledning verkar ha något väldigt personligt mot mig men det kanske kan skötas på PM om det skulle behövas.
Alla människor är väl snygga? Ligger bara i betraktarens ögon att avgöra... Så med andra ord så är såklart alla välkomna.
Till och med Bobo som av någon anledning verkar ha något väldigt personligt mot mig men det kanske kan skötas på PM om det skulle behövas.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|