Jag gick först, men är gammal nog att veta hur man slutar med stil
haha, kanske skulle hämtat dig senare då så att du hade varit dyngrak och skämt ut dig mer än vanligt?
Jag gick först, men är gammal nog att veta hur man slutar med stil
haha, kanske skulle hämtat dig senare då så att du hade varit dyngrak och skämt ut dig mer än vanligt?
Ros: kul att den blev lyckad och att ni inte boxades och slog sönder lokalen, det gjorde man där jag växte upp.
Ris: att jag inte var där är ju trist men vem fan orkar winscha runt på en farbror med ryggskott?
Dom där som saknar hoj att hälla etanol (eller motsv.) i verkar hälla det i halsen istället med effekten att dom inte kan bete sig (typ prata cbr600rr vs r6 3h i sträck). Håller med vakten om att såna bör gå hem, nyktra till och skaffa sig A-kort
Har svårt att uttala mig om alkoholhalten i drinkarna .. en annan fick ju mer eller mindre under pistolhot bli Semlans "dedicated driver" och vara spiknykter.
Jag håller på med att lägga upp ett picasa-album med bilderna från Mattes kamera (som användes av lite oliak folk på festen, varav matte inte är den vanligaste), lägger upp länken här straxt.
Om någon vill att jag ska ta bort någon bild så säg bara till.
Det är osorterat och lite mer eller mindre lyckade bilder.
Det var det nog.Aha, det var hans kamera jag sprang runt med en del va?
Det var det nog.
Skönt, då är det iaf en del av bilderna som man inte är med på själv då
Jamen lysande, jag fastnar på en bildserie om tre kort och givetvis precis när jag bara lite diskret ska spana på servitrisens bak...
Busted!!!!
Jag kan inte gärna neka till det nej... Javafan, varför skämmas? Hon var ju söt och stod och putade med rumpan ju! Vore fan ofint att inte kolla
Jag tror du är utsatt för en komplott av fotografen och servitrisen.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|