Pirate-girl
Ny medlem
Ska bli riktigt kul Fyller år, julbord med jobbet sen avsluta med denna fantastiska fest
PMC gick ut hårt sen ökade vi
Vad är det där PMC man läser om lite här och var? ett chipsmärke?
Vad är det där PMC man läser om lite här och var? ett chipsmärke?
You brought it up bro, You brought it up...
Tror det står för Potatoes McDonalds.
Nu blire Jäger i mängder som på Kvarnen, remember [/QUOTE
Jag har aldrig druckit Jäger på Kvarnen vad jag kommer ihåg. Det är ju ett bajenhak dessutom, tror inte jag någonsin satt min fot där.
Nu blire Jäger i mängder som på Kvarnen, remember [/QUOTE
Jag har aldrig druckit Jäger på Kvarnen vad jag kommer ihåg. Det är ju ett bajenhak dessutom, tror inte jag någonsin satt min fot där.
Bajenhak som i rumpnissar?Pucken skrev:Nu blire Jäger i mängder som på Kvarnen, remember
Eller vänta nu....
Det vi inte kommer ihåg och som ej har fastnat på film finns inte
Förra veckan hade 108 personer bokat bord! Härligt!!!
De fester jag har arrangerat tidigare har haft mellan 170-300 gäster så Pucken, det lär vara en eller två du iaf vet vilka de är
Kommer finnas garderob denna gång och finfina priser att vinna!!
Jag befarade det.
Finn det bord med ölkran så bokar vi det
Det är därför man äter i baren. Serveringspersonal brukar vara ouppmärksam på alla ställen utan stjärna. Det är ett för stort risktagande att sitta vid ett bord.
Har man tur går det att beställa in öl på kanna.Nja, det är bättre att sitta vid ett bord för då kan man hinka mer innan man ramlar omkull, det gör ont att falla baklänges från en barstol (efter ett par timmar iallafall). Det är ju bara att ha en stående beställning från den trevliga bordserveringen (dessutom pynta i förväg för 10-15 pilsner/pers)
Det är därför man äter i baren. Serveringspersonal brukar vara ouppmärksam på alla ställen utan stjärna. Det är ett för stort risktagande att sitta vid ett bord.
Så talar en sann kånnesör !
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |