Underbart att festen är 28 januari, kan ni få fira min 30 års dag. Tyvärr utan mig, för ja ska fira den i thailand! Sjukt störigt att det blev dubbel bokat vill så gärna komma upp o träffa alla goa vänner, men tyvärr så vinner thai över kalla sthlm.
Datumet krockar tyvärr med På två hjul i Göteborg
Det är flera år sedan jag vågade delta på dessa arrangemang. Känns som om det är dags att prova igen
Nu får du se över dina prioriteringar
hehhe.....fick resan som present så jag ska nog inte gnälla. om jag har liiiiiiiite tur så kanske pippi ändrar datum iom det är mässa i gbg samtidigt. verkar vara många som ska till mässan från el stockholmo.
Det är flera år sedan jag vågade delta på dessa arrangemang. Känns som om det är dags att prova igen
Det blev inget ligga för mig senast. Jag blev däremot utslängd. Går det att önska att man får vara kvar och sen ligga istället?
Finns några brudar som tom ger sig på Jörgen så....planera bättre.
Kom ihåg Hoj-X också helgen 17-19 febJag håller på att kika på annat datum då det verkar krocka med massa olika saker
Återkommer så snart jag vet mer
Kan det bero på att du nästan blev ihjälklämd i baren senast av alla korpulent...ehrm... vältränade SH-förare din lilla räka?
Finns några brudar som tom ger sig på Jörgen så....planera bättre.
Äsch, det var ju sporthojskillar. De brukar se lite androgyna ut. Som alverna i Sagan om Kolvringen.
Money: Du är hemma den 4 va...
FESTEN ÄR FLYTTAD TILL DEN 4 FEBRUARI!!!
Underbara Bar är platsen! Jag återkommer med mer info senare.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|