SH-fest i samband med Mc-mässan 2011, intressekoll!

Intressekoll för SH fest i januari, kommer du?

• Antal röstningar
    0

Nazgul

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 - 06
Kul att så många vill ha den här festen! :)

Läste att pippi skulle höra sig för lite med några krogar vilket känns som ett bra initiativ till att anordning.. så pippi, du har PM!

Något som är viktigt är ju att själva lokalerna är rätt stora så vi kan ta lite folk, sen en grej jag tyckte var trevligt med HRC var att de hade tv-apparater så de kunde visa hojfilmer från diverse hojklubbar. Detta gav en trevlig stämmning och är gärna något jag vill ha igen!

I min okunninghet om krogar så har jag ändå skrapat ihop några alternativ på krogar som har just tv apparater och stor lokal. Dock finns risken att några av ställena är lite ungdomsgårds-varning på.
  • Metro skanstull
  • Hellströms (Södra station)
  • Harry B James (Centralen)
  • Pub Anchor (Nära heliga donken sveavägen där alla hojåkare samlas på onsdagarna)
  • HRC (Där festen har varit tidigare)
..Försöker komma på fler..

Har någon annan något förslag så säg gärna det!
Jag tycker att evenemanget ska vara för alla, så åldersgränsen ska vara 18, men om det absolut ogillas så inte högre än 20 iaf. Men sånt går ju alltid att lösa.

Helens krog på söder äger..stora lokaler lätt att boka och flera storbilsapparater som man kan visa hojfilmer på.
Vi brukar boka där och sen köra hojfilmer medans vi käkar o dricker bira..dock blev det lite känsligt för naket i filmerna då vi bara hade 4 bord och det fanns barn i lokalen ha ha ha ha

Maten är super

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kul att så många e sugna! :tummenupp

Pippi o Kakan, har ni fått reda på något om tilltänkt ställe? :)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Helens krog på söder äger..stora lokaler lätt att boka och flera storbilsapparater som man kan visa hojfilmer på.
Vi brukar boka där och sen köra hojfilmer medans vi käkar o dricker bira..dock blev det lite känsligt för naket i filmerna då vi bara hade 4 bord och det fanns barn i lokalen ha ha ha ha

Maten är super

Jasså de har det? jag funderade på det stället men jag trodde de inte hade tv där. Men då är det också ett grymt ställe!

då är vi tre kloka skallar! :tummenupp

Du ser fortfarande inte att du stavat fel på "häst" alltså? :va :krama

:brinnerup

Last edited:

stylengrace-fzx

here i come
Gick med
7 Oct 2008
Hoj
1991 yamaha fzx + XJR 1300 99 + piaggio ciao
jag vet hur det blir om man går på fest med er. det slutar i alkoholmissbruk o sex o misär. hitta en fin tatto för att illustrera det.

Bifogat

• 15.jpg
    15.jpg
    20.3 KB · Visningar: 75

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll

Fenix är troligen på. Jag ska åka förbi i veckan och prata med dem i nyktert tillstånd... Men det lät som att de var på.

Då kan man fylla källaren med hojfolk och kanske ta dit lite musik och hojrelaterade ting.

Jag kan kolla med Hellströms oxå, nästa gång jag är där.

Metro är för min del helt uteslutet pga tidigare samarbete som inte varit så lyckat.

Last edited:

R5+1

Guest
Fenix är troligen på. Jag ska åka förbi i veckan och prata med dem i nyktert tillstånd... Men det lät som att de var på.

Då kan man fylla källaren med hojfolk och kanske ta dit lite musik och hojrelaterade ting.

Metro är för min del helt uteslutet pga tidigare samarbete som inte varit så lyckat.

Tycker du som jag att vi i alla fall bör va på ett ställe som har storprojja?
Vet inte om jag såg nåt sånt på Fenix sist. Va väl inte heller fokuserad så mycket på väggarna som på det trevliga SH-folket!:D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ingen på SH som bor hyfsat centralt i Stoklaholma då?
Har han/hon bara en vit vägg kan proja ordnas. Filmer och dricka tar de som vill med sig.

Jag är på för fest förresten! :banana (Nån som tvekade...? :D)

:tungan Jag bor ca 200-300 meter från götgatan (götgatsbacken) :D

:tummenupp

Helens Krog (gamla tivoli) kan man också prata med.

Last edited:

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Troll
Planerna fortskrider och vi hoppas kunna komma med mer information i helgen.

Klart är iaf att det blir fest och vi hoppas att så många som möjligt vill komma!

Filmer kommer att kunna visas, så ni som känner att ni skulle vilja vara med på väggarna kan kanske skicka pm till mig så löser vi skivor på den vägen:)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
En jävligt dum fråga kanske... Men får man borra på festen? :va

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Måste la finnas nån MC-klubb i storstan med lokal som kan arra fest. Eller ska WCX behöva lösa det även i norr? :)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år