Mitt i vintern
Du ser fortfarande inte att du stavat fel på "häst" alltså?Ja, jag vet inte, men det är inte svårare att stå inne i stallet och blanda foder och mocka, på vintern, än på sommaren...?
Kul att så många vill ha den här festen!
Läste att pippi skulle höra sig för lite med några krogar vilket känns som ett bra initiativ till att anordning.. så pippi, du har PM!
Något som är viktigt är ju att själva lokalerna är rätt stora så vi kan ta lite folk, sen en grej jag tyckte var trevligt med HRC var att de hade tv-apparater så de kunde visa hojfilmer från diverse hojklubbar. Detta gav en trevlig stämmning och är gärna något jag vill ha igen!
I min okunninghet om krogar så har jag ändå skrapat ihop några alternativ på krogar som har just tv apparater och stor lokal. Dock finns risken att några av ställena är lite ungdomsgårds-varning på.
..Försöker komma på fler..
- Metro skanstull
- Hellströms (Södra station)
- Harry B James (Centralen)
- Pub Anchor (Nära heliga donken sveavägen där alla hojåkare samlas på onsdagarna)
- HRC (Där festen har varit tidigare)
Har någon annan något förslag så säg gärna det!
Jag tycker att evenemanget ska vara för alla, så åldersgränsen ska vara 18, men om det absolut ogillas så inte högre än 20 iaf. Men sånt går ju alltid att lösa.
Helens krog på söder äger..stora lokaler lätt att boka och flera storbilsapparater som man kan visa hojfilmer på.
Vi brukar boka där och sen köra hojfilmer medans vi käkar o dricker bira..dock blev det lite känsligt för naket i filmerna då vi bara hade 4 bord och det fanns barn i lokalen ha ha ha ha
Maten är super
Kul att så många e sugna!
Pippi o Kakan, har ni fått reda på något om tilltänkt ställe?
Du ser fortfarande inte att du stavat fel på "häst" alltså?
Du ser fortfarande inte att du stavat fel på "häst" alltså?
Kul att så många e sugna!
Pippi o Kakan, har ni fått reda på något om tilltänkt ställe?
Fenix är troligen på. Jag ska åka förbi i veckan och prata med dem i nyktert tillstånd... Men det lät som att de var på.
Då kan man fylla källaren med hojfolk och kanske ta dit lite musik och hojrelaterade ting.
Jag kan kolla med Hellströms oxå, nästa gång jag är där.
Metro är för min del helt uteslutet pga tidigare samarbete som inte varit så lyckat.
Ingen på SH som bor hyfsat centralt i Stoklaholma då?
Har han/hon bara en vit vägg kan proja ordnas. Filmer och dricka tar de som vill med sig.
Jag är på för fest förresten! (Nån som tvekade...? )
Fenix är troligen på. Jag ska åka förbi i veckan och prata med dem i nyktert tillstånd... Men det lät som att de var på.
Då kan man fylla källaren med hojfolk och kanske ta dit lite musik och hojrelaterade ting.
Jag kan kolla med Hellströms oxå, nästa gång jag är där.
Metro är för min del helt uteslutet pga tidigare samarbete som inte varit så lyckat.
En jävligt dum fråga kanske... Men får man borra på festen?
Ingen, du e välkommen!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |