vaddå, du brukar väl aldrig bli full
Gammal e äldst. Bord e bokat för 4 seniorer, så ska vi visa er valpar hur man festar
Nu blev jag sugen på Mintu!!
Nu blev jag sugen på Mintu!!
Me too
:d :d :d
Boka ett stort bord, vet inte hur många vi blir men har ett par på kroken. Ska övertala Mcmiss o en tjejkompis att hänga med, plus svalan o hans bejb.
På fredagen? Då måste man ju ta ledigt från jobb. Money, många söderlänningar som ska med, eller finns det plats i bilen?
Du är söt du! Låter som det kan bli trevligt. (om nu Sthlm klarar av oss två tillsammans ) Ska allvarligt överväga saken & kolla kalendern...
Men herrejisses, vet inte vilken kalender ni kolla på men det är på LÖRDAG!!!
Det verkar vara ett par st som är bra sugna, kanske får bli två bilar isf, eller fler kanske. Tror iaf att det billigaste alternativet är med bil, dock kan jag inte ställa upp med min då det är körförbud på den.
Kollar upp vilka som ska med med all säkerhet efter nyår, nu lär ingen planera något så långt fram.
Datorns! Men den är kanske ute och cyklar! Men det låter kanon ju. Min lilla bil kan med all säkerhet stå till förfogande om det behövs! Den har varit i Sthlm förr, och hittar!
............
Det tycker jag låter som en bra ide! Jag skulle behöva lära mig hur man gör faktikst och nu förväntar jag mig att du visar hur det ska gå till!
Det är på lördag, ring o boka bord, dom går redan åt
Kommer du klädd som på bilden i din profil så är det klart som fan att du kommer in! Inget snack om saken!
Bord e trevligt men ingen nödvändighet. Folk minglar och cirkulerar iaf så chansen att få sitta ner en stund är ju väldigt stor
Svart spandex och lerig Fox hjälm?
Finns det inge sjysst dansgolv där man får tassa runt halvnäck i sina urtvättade Y-front?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|