Monstar
Brumm brumm...
Jaha....
Då var ännu en protestdag förbi!
Men var är allt folk.
Det verkar som om de få som sluter upp till dessa dagar är de enda som är intresserade av att kämpa för Parkeringsfrågan.
De va synd.
Om man skall tro utvecklingen så blir det väl färre nästa gång.
I slutändan så kan jag nog gissa mig till vad politikerna tycker om det hela:
"Är det bara ni som är intresserade av att parkera i centrala stan?!... Då räcker de parkeringar som finns å blir över!!!"
Jag kan förstå att man kanske har åkt på semester, är sjuk/bakfull, men jag gissar nog på att de flesta inte bryr sig specielt mycket och hittar på annat.
Enda fram tills de får sin bot.
Men då kanske det är försent!!
Självklart det är strålande väder och om inget annat så lockas man av stranden eller andra somriga aktiviteter...
Men jag är tveksam till att ngn kommer om det ösregnar eller snöar.
Det är just för denna period vi kämpar. Då man KAN ta ut sin mc.
Well hoppas på en bättre uppslutning nästa gång då vi kan visa att vi är enade i just denna fråga och stödjer varandra oavsett om vi parkerar eller inte!
Slutar med att bifoga en bild på det fina besöket vi fick..
Då var ännu en protestdag förbi!
Men var är allt folk.
Det verkar som om de få som sluter upp till dessa dagar är de enda som är intresserade av att kämpa för Parkeringsfrågan.
De va synd.
Om man skall tro utvecklingen så blir det väl färre nästa gång.
I slutändan så kan jag nog gissa mig till vad politikerna tycker om det hela:
"Är det bara ni som är intresserade av att parkera i centrala stan?!... Då räcker de parkeringar som finns å blir över!!!"
Jag kan förstå att man kanske har åkt på semester, är sjuk/bakfull, men jag gissar nog på att de flesta inte bryr sig specielt mycket och hittar på annat.
Enda fram tills de får sin bot.
Men då kanske det är försent!!
Självklart det är strålande väder och om inget annat så lockas man av stranden eller andra somriga aktiviteter...
Men jag är tveksam till att ngn kommer om det ösregnar eller snöar.
Det är just för denna period vi kämpar. Då man KAN ta ut sin mc.
Well hoppas på en bättre uppslutning nästa gång då vi kan visa att vi är enade i just denna fråga och stödjer varandra oavsett om vi parkerar eller inte!
Slutar med att bifoga en bild på det fina besöket vi fick..