Yes, också noterat bilden är lite för stor.Tapatalk, mörkt läge och delcitat. Allt finns!
(Nu behövs bara en funktion som gör att Wiseguys signatur blir i Times 10 istället för att den tar upp halva fönstret... )
uBlockOrigin fixar det med:Tapatalk, mörkt läge och delcitat. Allt finns!
(Nu behövs bara en funktion som gör att Wiseguys signatur blir i Times 10 istället för att den tar upp halva fönstret... )
Några synpunkter:
* I "vanliga" standardinställningen så är sidan väldigt ljus. Inget problem just med det, men det är aningen för lite kontrast mellan olika delar. Det gör att inlägg och olika fält "flyter ihop". Bör justeras.
* När jag bläddrar igenom en tråd laddas inte bilder förrän jag kommer till inlägget där bilderna är postade. Det blir lite irriterande.
Gå och lägg dig igen - detta är inte tråden för morgonlooken!
Fixat iaf för desktop. Får se om det rullar i alla enheter. Men borde det.Noterar förresten att ifall vi som har flera hojar skriver detta i fältet hoj så gör den en radbrytning och flyttar ned allt ett snäpp. Trotts att jag har mellanslag där i??
View attachment 458357
Bra kontrastjustering!Har justerat lite nu.
Det är byggt så med mening i nyare webbläsare, som hemsidor kan nyttja. Vet inte vad det kallas tekniskt men syftet är just att spara på bandbredden på internet. Onödiga ladda allt på sidan om du inte inte tittar där så att säga.Bra kontrastjustering!
Har däremot fortfarande problemet att bilder inte laddas förrän man kommer till inlägget med bilderna. Har snabbt bredband så det borde inte vara här det strular.
Tack bra öga har fixat! Råka kopiera en variable från tidigare loop = sista i "senaste" var alltid printat i nästföljande randomlista.Om man håller pilen på de små pilarna efter rubrikerna i "Slumpade trådar senaste dygnen" så står det att Swedie har skrivit senast i ALLA trådar
I "Senaste MC-diskussionerna" visas det däremot rätt namn.
View attachment 458464
Edit:
Och nu märker jag att det är nytt namn på men samma namn på ALLA trådar, namnet som visas är olika varje gång men samma på alla trådar...
Du måste välja att infoga citaten i det nya inlägget också, det fattade iaf inte jag först.Är det bara för mig som multicitat (+ Citera) inte fungerar alls? Senaste versionen av Firefox på W10.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|