Instämmer helt.Nej fimpa inte Tapatalk! Enda rimliga möjligheten att forumsurfa på mobilen.
Nej fimpa inte Tapatalk! Enda rimliga möjligheten att forumsurfa på mobilen.
Jag tror nog han menar för egen del ?Instämmer helt.
Hej det där borde vara en personlig inställning. Under Anpassningar och "Content options".Hej @Swedie. Jag har märkt med notifieringarna att om jag svarar på en tråd så blir det automatiskt bevakning MED mailaviseringar så man måste ta bort bevakning och lägga till igen..
Jag provade också (för länge sedan) klicka i mailet "stäng av mail" eller vad det står men fick då INGA aviseingar..
Det löste problemet! Shift + F5, ett kommando jag faktiskt inte kände till!Ser ut att ha och göra med att annonsen som är aktiv.
Tror jag fixat problemet nu. Ladda om sidan en extra gång även med shift innehållet (laddar om utan cache då).
Håller helt med! Autofocus funkar inget bra oftast, så fimpade det nu Tack för tipset!I köp&sälj är det rätt irriterande att sökfältet alltid är aktivt, så när man har scrollat ner en bit, klickar på en annons, och sen går tillbaka så hamnar man längst upp igen. Går det inte att göra sökrutan oaktiv?
Lägga ut ett foto funkar lätt nu.
Men inte alla foton funkar inte
Hade fotat ett gäng hägrar med mobilen men dom funka inte att visa mvh
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|