smilfinken
Gudomlig sporthojare
Under "Vad är nytt" och senaste aktivitet står det "svarade på din tråd" många gånger. Eftersom jag aldrig startat någon tråd och inte varit och läst i en del av dem, än mindre skrivit, så ser det lite mysko ut.
Klickar man på "Sök" så finns de alternativ för var man ska söka. "Denna forum" ska nog vara "Detta forum".
Jag undrar också om du @Swedie har funderat på ett mörkt läge till forumet? Det hade varit mumma!
När jag försöker lägga in en privat säljannons får jag felet 'SERVER ERROR 500' när jag vill publicera.
Testade och det funkade. Har du länk till sida där det inte funkar?Verkar som mina tidigare inlägg med bilder länkade från imgur inte syns längre.
Testade att lägga in en bild här nu och får meddelandet image cannot be loaded from the passed link.
Jag kan tydligen lägga in share linken direkt här i textraden och då poppar bilden upp.
Hmm ser ut som taggarna blivit trasiga. Fan. Ska försöka lösa detta men om taggarna parsats bort i migreringen så blir det tufft...Min fightertråd har blivit skapligt bildlös som exempel. Inget jag dör av direkt men går det att fixa så....
ZX12r huligan
Otroligt fin fighter du har! Många går "overkill" men du har lyckats hålla dig till linjerna! :yoparty Kul att du gillar moppen! :fyllisarwww.sporthoj.com
Om det var ett svar på mitt inlägg så den ger mig nya inlägg i Covid19 tråden i dumpforumet och ägaransvar i Överflödiga.Nya inlägg (klicka på länken eller kopiera)
Däremot får jag fel när jag klickar på denna länken (inringad):
https://www.sporthoj.com/forum/threads/bygga-om-besiktningsbefriad-hoj-vad-g%C3%A4ller.290334/post-0
View attachment 458214
View attachment 458216
detta är fortfarande vajsing. Vet inte om det är bara just den tråden dock?
Äntligen...Min GIF avatar funkar inte
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |