SH online och uppgraderat

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Vad innebär dom gröna plupparna som är olika till antalet?

Haha! Där var man lite sen:)

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
När jag är inloggad och på "startsidan" så står det att jag inte är inloggad men när jag trycker in på någon tråd eller något så blir det som förut (alltså inloggad). Vet inte om det är bara jag som har problemet.

Använder Chrome.

Samma för mig. Kör Chrome på en Mac.

Edit: Några andra intressanta nyheter: Både "Gilla detta inlägg" och "Tacka för detta inlägg" samt några skumma gröna staplar under namn där beroende på antal staplar får olika text om man låter pekaren vila över stapeln. Och sen någon "spara" funktion medans man redigerar svar, inkl "autosparat", antar att det är så att man inte tappar bort inlägget om man skulle råka bryta, backa eller annat.

Last edited:

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Fulare, och mer svårläst.. Om jag ska vara ärlig, och det ska man väl!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Måste texten när man är inne på en forum-avdelning och kollar olika trådar vara så stor!? Lite mindre hade varit bra...

Annars sm Lagom sa, känns rörigt med alla knappar och linjer.

Str3 R

Guest
Ska det se ut som en gatukorsning eller har jag nåt fel i min iPad?

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Backfunktionen strular!

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
När jag är inloggad och på "startsidan" så står det att jag inte är inloggad men när jag trycker in på någon tråd eller något så blir det som förut (alltså inloggad). Vet inte om det är bara jag som har problemet.

Använder Chrome.

Samma här, med Chrome. Dessutom lär jag logga in varje gång trots att jag vill bli ihågkommen..

edit; eller jo, jag är inloggad utan att det syns, först när jag klickar mig in på Forum så syns det att jag är inloggad..

Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vad betyder dom gröna plupparna över avataren?

Jag vet ju inte, men det känns som att det är en aktivitetsmätare.
Om man kollar på vilka som har många och vilka som har få.

Flest gröna pluppar vinner alltså. (eller så är det en troll-mätare)

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Att signaturen inte kommer först under användarens info istället för som tidigare direkt där inlägget är slut gör att även korta inlägg tar väldigt mycket plats. Sedan fungerade det ju inget vidare sist det fanns en inläggsräknare. Då fanns den dessutom bara på profilsidan och inte vid varje inlägg. Tror inte det kommer att medföra något gott.

I övrigt tror jag det har potential att bli kanon efter uppdateringen så fort saker och ting har finslipats.

Edit: Varför har det tagits bort vad folk kör för hoj? Känns som betydligt intressantare info än hur länge de varit medlemmar eller hur många inlägg de gjort.

Inte heller något garage kvar? Den gamla bildvisaren var ju kanon där man öppnade en bild och sen kunde bläddra vidare bland alla bifogade istället för att som nu klicka upp varje bild för sig i ett nytt fönster/flik.

Last edited:
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...