SH på arbetstid

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
StreetTriple R -10
Gång på gång kommer jag på mig själv sittandes vid datorn med sporthoj.com inpräntad på skärmen fast jag egentligen borde ängna min arbetstid till något som företaget betalar mig för. Antar att flera av er råkat ut för samma insident åtminstonde nån gång...

Frågan är:
Hur mycket av arbetstiden kan man lägga ner på SH utan att få allt för stora samvetskval? :va

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Gång på gång kommer jag på mig själv sittandes vid datorn med sporthoj.com inpräntad på skärmen fast jag egentligen borde ängna min arbetstid till något som företaget betalar mig för. Antar att flera av er råkat ut för samma insident åtminstonde nån gång...

Frågan är:
Hur mycket av arbetstiden kan man lägga ner på SH utan att få allt för stora samvetskval? :va

Samvetskval?? :va

Paradoxy

Guest

Frågan är:

Arbete? :va

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Vad jag minns från en gammal poll så är det väl ett gäng på SH som blivit av med jobbet pga den här sidan..

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Är det bara samvetskval som gäller så är det inga problem. Däremot så har jag inte tid att strösurfa under arbetsdagen, trots att jag sitter vid en dator mest hela tiden.

Men så länge du får arbetet utfört som ska göras för dagen så spelar väl tiden vid SH mindre roll. :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
I sporthojs begynnelse så bodde jag i stort sett på den här sidan. Då jobbade jag 12-timmarspass och fördrev tiden med en dator, en manöverpanel samt en liten 12"-tv med bara kanal 1-2-4. Då hade vi även en posträknare här på forumet och vi var ett gäng som skrev rätt mycket...
Fint att få betalt för att surfa på sporthoj.com :D
Fan vad länge sen egentligen, mer än 6 år sedan tror jag. Då hade inte ens 20% av forumets medlemmar idag hår på pung/läpp... Knappt så jag hade fått det.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Jobbar 12 timmars nattpass ibland och då händer det väl att man hänger här en stund :rolleyes:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Så länge du gör vad du ska på dagarna så spelar det väl ingen roll. Tycker inte jag i alla fall. Nån belöning ska man väl ha för att man är effektiv. Och är man inte det får man surfa hemma... ;)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Kan tala om att jag inte går upp halv 4 för att kunna sitta på SH vid 5-rycket.

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Jag sommarjobbar, sitter framför en dator på Robotics. MEn funktionen som jag ska använda är trasig, så förra veckan och den här veckan så kanske jag sitter inne här 7h/dygn :näsblod
Här även fått över 4k poäng på copter :)

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Har man dötid på jobbet händer det såklart att man surfar in, och nu under semestertider är det mer dötid än vanligt.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln