RoLLER[b skrev:Det här va en efterhängsen jävel också[/b]
*DanTheMan* skrev:Shit har du koll på min garderob ,,,förresten din bonnläpp du missade en kul fest.
Fredde ser glad ut på bilderna till det sa PANG,,sen låg han o slicka bordsben resten av kvällen.
Fredde skrev:Har jag inget minne av
*DanTheMan* skrev:Shit har du koll på min garderob ,,,förresten din bonnläpp du missade en kul fest.
Fredde ser glad ut på bilderna till det sa PANG,,sen låg han o slicka bordsben resten av kvällen.
Webspy skrev:Det man inte minns har inte hänt...
Bushbabe skrev:Ledsen att inte SJ/SL var min julvän så jag kunde komma in o rocka med er på juldagen
Men nu är det snart nytt år och jag tänker INTE vara snäll ett år till för att inte få vare sig tomte eller klappar VARNING !!*blink*
MikkE skrev:Ledsen att jag inte var närvarande, låter som att ni hade det kanon. Hur är Fenix då?
Bonnie skrev:Januaripuben ser ut att bli tung!
*DanTheMan* skrev:Januari står det ju !!!!!!!!!!!!!!!
Madhonda skrev:Hmm...mjo förvisso...men januari har ju 31 dagar, och det va ett datum som efterfrågades
Aha.....är det som vanligt helgen före löning som gäller..eller.!?? Kan ju inte tusan hålla reda på allt!!
Kakan skrev:Alla SH pubkvällar sker lördag innan löning....(lördagen innan den 25:e ) förutom runt jul då det är massa pubkvällar
Bonnie skrev:Precis! 21 januari med andra ord!
Kakan skrev:Fenix kan vara ett bra alternativ till Tivoli kolla upp i fall vi kan få nå bra erbjudanden av dom
FreddaAbborre skrev:Och kanske lösa deras 23års gräns på ett smidigt sätt. De flesta är ju över det, men även många under denna magiska gräns.
Nåja, denna pubkväll berör mig föga. Har förmodligen pubkvällar flesta dagarna under januari-mars i Österike med Bertborge.
Rock on.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |