majtii
Those were the happy days
Titta, jag kan också
Maverick_ou812 skrev:Dom serverar både vegetariskt och Ramlösa, Cola m.m. så dyk du upp!
Ingen ska lämnas utanför.
xyx skrev:Dåså!
Vore skoj.
Maverick_ou812 skrev:Och var f-n är micke.a. Han skulle ju komma bara det blev en jämn vecka. Grrrr, bahhhhhhh, gahhhhhh.
Men micke.a då... inte ska du behöva förkröka på det viset?micke.a skrev:Just nu så jobbar jag den fredagen
men skall förkröka så löser sig det problemet, lovar inte att jag kommer inte kommer krypande
Maverick_ou812 skrev:Men micke.a då... inte ska du behöva förkröka på det viset?
Kom till O´Learys i tid så lär du hinna bli dyngrak ändå.
Zxr_Green skrev:bara massa undanflyckter.... jag lovar att inte putta ner dej från nått räcke...
osså helt plötsligt har labbe inga hinder
Får o får.... Du får iallafall bli dubbelt så full....Gullefjun skrev:Kommer till 95%
Anmäler mig i båda trådarna för säkerhets skull .. så får jag väl dubbelt med bira?
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... man får ju inte nämna "du-vet-vad" på sporthoj.com.....Mr K skrev:nu e det snart dax ....... bira bira bira .....
Har ordnat visning av Ghostrider 4 och kanske ett par DVDs till utlottning.
Zxr_Green skrev:Fan jag blev hungrig när jag så menyn..... men jag kan inte komma...
GSXR Junior skrev:Var ska du då?
Finns det nåt annat i livet
Maverick_ou812 skrev:Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... man får ju inte nämna "du-vet-vad" på sporthoj.com.....
Men i övrigt.... ouTlaw!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |