SH-pub BORLÄNGE - 24/2

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Överlevde ni?

Jag kom hem halv sex med en fläskläpp.
Det var en synnerligen lyckad kväll.

puss o kram

Jonken_

ogillar VV mig?
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
Z750, svart och stålomspunnen

-det är en definitionsfråga, men med tanke på fyllandsnivån är jag nöjd. :rolleyes: byGRANNEN fick någon typ av match, och jag fick åka jagga hem..

sen sålde Jonte sin hornet till mig för halva inbrottspriset, men det är för många cylindrar på den, och så sitter de i fel formation. :tungan

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Jodå, nu har man gått igenom sina slippar och ångrat lite att man drack Cognac för 200 kronor per fyra och satt för länge i drive trough på donken med taxibilen, men det var det värt :yoparty

Last edited:

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Vek som man är slirade man ju hem tidigt, dvs före stängning men kul var det. Ser fram emot nästa SH-pub!

Tack för en trevlig kväll. :tummenupp

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Jamen få se lite skandalbilder nurå!!!

Eftersom jag var i Karlskoga hela helgen (inte helt specialfull faktiskt) så vill man ju veta vad man missade.

Nååå Ankan, tänker du berätta hur du fick fläskläppen eller?

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Hej!

Det var ju kul att närvara typ 43 sekunder, måste vara tidernas snabbaste deltagade på en SH-pub! :D Några av er var i alla fall vid tillräckligt medvetande för att hinna snappa upp vilka vi var på den korta tiden. Puttete, hann du få en glimt av din favvo-kille som smekte ditt hår (och lår) så gulligt förra gången??? Vi sa innan vi gick in att du förmodligen saknat honom mycket (viss ironi kanske). Till gänget som satt på andra bordet (dvs inte Ankans bord), så förstår jag om viss förvirring uppstod när jag sladdade in, ni kunde ju inte veta att jag oxå var en sporthojsfåne. Haha, så nästa SH-pub ska jag stanna kvar några sekunder till, så jag hinner presentera mig... Rent tekniskt så hade vi kunnats setts på Bolanche, eftersom jag höll till där, men när ni väl kommit upp hade jag nog redan hunnit med den där 6:an tequila som en rar vän :)gnissla ) så snälllt bjöd mig på. Det blev en :arsele -fylla.

Kära sporthojsfolk, vi ses på nästa SH-pub!

PS: Jag blev väldigt nyfiken på det här röret som ni förmodligen haft öl i, det ska jag defitivt prova nästa gång. Någon som känner för att recensera effektiviten???

Ha det bra/Kärlek SheDevil

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Hehe, lite confusing var det allt, men vi förstod :tummenupp

En meter öl är bättre än ett glas :yoparty

Puttete

Feel like Magnum, look like Higgins
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
En stor, en snabb och en ofärdig
Puttete, hann du få en glimt av din favvo-kille som smekte ditt hår (och lår) så gulligt förra gången??? Vi sa innan vi gick in att du förmodligen saknat honom mycket (viss ironi kanske).

Såg du mej nånstans på S1?
Jag vill minnas att jag var i Karlskoga.

Jag vet däremot vilket klåfinger du menar och nej, jag har inte saknat honom särskilt mycket. Det är säkert en bra kis men jag gillar inte att bli kladdad på, särskilt inte av killar.:mad:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Va i helvet? Vem nitade Ankan!? Nästa gång måste jag vara med och styra upp det hela. :mad:

SheDevil

Våren är här och hojen på vägen!! :-)
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6-03
Såg du mej nånstans på S1?
Jag vill minnas att jag var i Karlskoga.

Jag vet däremot vilket klåfinger du menar och nej, jag har inte saknat honom särskilt mycket. Det är säkert en bra kis men jag gillar inte att bli kladdad på, särskilt inte av killar.:mad:

Haha, nej, jag såg dig inte där, så du var säkert i Karlskoga. På mina 43 sekunders närvaro kunde jag däremot inte vara helt säker på att jag hunnit pejla in läget fullständigt :hihi Jodå, klåfingret är en bra kis. Vi spanade faktiskt in dig på mc-mässan i Sthlm, men jag vet inte om du såg oss och då var kisen ju för blyg för att våga göra närmanden på mr hårfager. :pannkyss För att stilla din oro inför kommande SH-pubar kan jag säga att kisen är lagd åt tjej-hållet. Puuhhhh... både för dig och mig :D

Ha det så bra/
SheDevil

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
I ett ögonblick av klarhet tog jag några snabba bilder. Dock blev de inte så särskilt skandalösa, men här är de:

1. flyer ser skeptisk ut till snapsplankan.
2. Jonken och byfånen!!
3. Jåke är en rolig kille

Bifogat

• DSC00584_.JPG
    DSC00584_.JPG
    84.4 KB · Visningar: 51
  • DSC00589_.JPG
    DSC00589_.JPG
    65.6 KB · Visningar: 70
  • DSC00591_.JPG
    DSC00591_.JPG
    49.5 KB · Visningar: 61