SH-Pub Hjuldagen

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
En som fixas...
vågen skrev:
Tack för en trevlig kväll alla, speciellt tequila folket :3freak :yoparty

Det blev lite för hårt tror jag... kanske en del. Jag åkte taxi från Tivoli och sen blev det bara sjukare.... druttade tydligen omkull, gjorde en snygg "isbjörns" touchdown på höger kind och slocknade. Vaknade upp på St. Göran vid niotiden efter att ha varit medvetslös sen ~2 tiden och antagligen åkt plåsterbil. Enl. läkaren så var jag pruttfull, dock inte för pruttfull så dom behövde inte pumpa, jag fick vara full så slapp dom skriva ut smärtstillande :3freak :hihi

Frukosten idag var god! Nu ska jag fatta mod och ringa mig en Poccahontas och läka mina sår! :hej

Starkt jobbat mannen :fyllisar kanske ska ta det lite lugnare nästa gång :va

Lycka till med servitrisen :tummenupp

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
vågen skrev:
Tack för en trevlig kväll alla, speciellt tequila folket :3freak :yoparty

Det blev lite för hårt tror jag... kanske en del. Jag åkte taxi från Tivoli och sen blev det bara sjukare.... druttade tydligen omkull, gjorde en snygg "isbjörns" touchdown på höger kind och slocknade. Vaknade upp på St. Göran vid niotiden efter att ha varit medvetslös sen ~2 tiden och antagligen åkt plåsterbil. Enl. läkaren så var jag pruttfull, dock inte för pruttfull så dom behövde inte pumpa, jag fick vara full så slapp dom skriva ut smärtstillande :3freak :hihi

Frukosten idag var god! Nu ska jag fatta mod och ringa mig en Poccahontas och läka mina sår! :hej

:banana ojoj det verkar som du hade mer händelse rik natt än många andra....skönt å höra att du är pigg i alla fall :tummenupp

Lycka till med seervitrissen :)

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Oj oj oj Vågen, slut på tequila race för dig hädanefter. Men efter 2 flaskor varav den sista gick ner desto fortare så är det inte konstigt att det gick som det gick! :fyllisar
Hoppas du mår bra nu och att du blivit tröstad redan av en goding. :pannkyss

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping