SH-pub i Gävle!

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Trevligt trevligt i går ! Kul att vi blev så pass många ändå (19-20 pers beroende på när man räknade) Barsnubben föreslog att vi skulle kunna ha Söderhielmska som stammställe Sept - Maj och ge oss lite rabatt på biran :) Låter väl inte fel ? Nu ska jag steka hamburgare, vräka på dressing och slafsa :cool:

Vore väl kanon att ha som stam-ställe.. Verkar ju va lugnt o fint där uppe den här årstiden, på sommaren när dom har högsäsong är vi väl nyktra o ute o åker i vilket fall :D
Tack för igår.. Kanon-trevligt... Ses på Rörberg den 14:e..

freddeluring

uhm där är gasen men vart e bromsen !?
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
Suzuki TL1000S
får tacka för ikväll...:D:D

de var riktigt nice att träffa lite folk..
Kusin min vart lit etött på slutet,men det löste sig med en fiskburgare..;)

ha det gött till nästa gång..

alltså det där e ju bara ett solklart fall av förtal !!! :D fast roligt var det....

Drakkvinnan

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Kawasaki Er6 -08
Jättetrevligt att träffa er alla. Stället var toppen och ska besökas fler ggr. Ska absolut visa upp det för andra mc-folk (från andra delar av Sverige) i sommar. Mysigt att kunna sitta ute på gården.
Vi syns på Rörberg framöver.

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Hoj
Yamaha Fzs 600 Rj02+Laverda Lesmo 125
Tack !!! mycket trevligt, och vad skönt med ett ställe där man kan sitta och snacka och höra vad man pratar om :tummenupp

Håller med. Fast av någon konstig anledning så är min röst liksom lite försvunnen idag. Är superhes... får nog ta mig en whisky.. eller nåt :)

Annars - trevligt trevligt blev det igår. Tack ska ni ha! Ännu trevligare blev det när vi fick ett sånt kanonerbjudande som att ha det som stamställe och få lite rabatt på biran. Sånt måste man ju nappa på. De tyckte att vi var väldigt trevliga att ha att göra med - kul :tummenupp

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Bilder!

Ska se om jag lyckas få upp lite bilder från pubbningen.....:)

Jepp det funkade !!

Bifogat

• DSC00005-1.JPG
    DSC00005-1.JPG
    32.1 KB · Visningar: 83
  • DSC00006-1.JPG
    DSC00006-1.JPG
    33.6 KB · Visningar: 80
  • DSC00008-1.JPG
    DSC00008-1.JPG
    35.4 KB · Visningar: 81
  • DSC00009-1.JPG
    DSC00009-1.JPG
    39.3 KB · Visningar: 84
  • DSC00010-1.JPG
    DSC00010-1.JPG
    27.8 KB · Visningar: 80

persson_80

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2004
Hoj
CBR1000RR-07
Vore väl kanon att ha som stam-ställe.. Verkar ju va lugnt o fint där uppe den här årstiden, på sommaren när dom har högsäsong är vi väl nyktra o ute o åker i vilket fall :D
Tack för igår.. Kanon-trevligt... Ses på Rörberg den 14:e..

Vore det kanske inte enkelt, om man kanske hade en dag i månaden, som en stående dag, att ha pubafton, och kanske om vdret tillåter så kan man hitta på ngt innan, som typ lite kubb lr liknande...finns ju många parker här runtomkring, så avslutar men det hela med en pubbis med lite käk å dylikt...??

bara ett förslag...

Så lite offtopic, anmäler man sig till rörberg, lr är det bara att åka dit..??
// Ola

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Hoj
Absolut så är det dags igen, en sommar pubbning ska vi väl ha. Bestäm dag och plats så syns vi där..............:banana

Ska Kenneth kunna kvittera ut sin whisky så får ni vänta minst en vecka till för doktorn sa till honom att han absolut inte fick ta tabletterna ihop med alkohol (hon var väldigt noga med det :va ) Det var ju inte bara nyckelbenet som gick av (på 2 ställen) utan några revben också. :pannkyss ... kan ta tid....

Asch da! glömde ju att vi åker till Brno och MotoGP den 16:e :D

Last edited:

Apans Bror

Bakåtsträvare
Gick med
29 Apr 2006
Hoj
hojlös
"ställa av mc"..... hur gör man då? nä jag tar gärna en pilsner eller två fast min moppe står å väntar :öl

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Hoj
Okej, hur passar det med 25/8 kl. 19.00 på söderhjelmska?

Passar utmärkt för oss för då har vi återvänt från MotoGP i Tjeckien och tränat upp ölsinnet :D

Veckan efter går också.

Kenneth ser fram emot en välsmakande Whisky :) medans ni gör narr av honom

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mc
Passar utmärkt för oss för då har vi återvänt från MotoGP i Tjeckien och tränat upp ölsinnet :D

Veckan efter går också.

Kenneth ser fram emot en välsmakande Whisky :) medans ni gör narr av honom

Göra narr av honom ställer jag självklart upp på, men att bjuda på Whiskey vete fasen......
(MotoGP, är det bättre än en Bal på slottet/lördag på Heartan)???

Ähhhhhhhhhhh klart att man kan bjuda på en Whiskey oxå:tummenupp
//MH

Chaneran

* Erica *
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
R1 -05

Veckan efter går också.

Anna, jag är imponerad!!! Själv kommer jag nog inte att vilja se åt någe alkohol mer efter Brno-resan. Hörde att en öl kostar typ 6 kr, så det finns ju ingen budget som begränsar...:yoparty

Nä, jag röstar för helgen efter, så man hinner vila upp sig lite...

Wheii

Ny medlem
Gick med
27 Nov 2006
Hoj
Anna, jag är imponerad!!! Själv kommer jag nog inte att vilja se åt någe alkohol mer efter Brno-resan. Hörde att en öl kostar typ 6 kr, så det finns ju ingen budget som begränsar...:yoparty

Nä, jag röstar för helgen efter, så man hinner vila upp sig lite...

Man har ju varit med förut :D :fyllisar Ja, ölen ÄR väldigt billig (nu pratar vi Tjeckien!!!), men faktum är också att den ölen som serveras på puben i glas inte är "riktig" starköl (har vi fått reda på från säker källa) utan snarare nåt som liknar mellanöl. För min del så är det helt okej med tanke på att det slinker ner en å annan, man klara liksom dan lite bättre då. Fast man kan få nog av det också - ölkoma!!! *urk* Ett tips bara, drick inte deras vin *dubbel-urk*.

Helgen efter är helt okej!:tummenupp Pratar vi fredag eller lördag? Och ska vi "prata in oss" på puben eller bara köra "vanlig" SMC-rabatt? Vår deal med dem angående sporthojspub är väl annars anpassat efter "off season" tror jag.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!