Sh-pub Kväll 6/10-07

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev

har tänkte lite på nya nicket och det är som du antyder kanske lite dumt. Förslag på nåt annat? Öppen för förslag.

Jaså? :D
Jag tror det mesta som är någon Ångström serisösare än det du har nu kan funka bättre. Om jag kallade mig för Fittridarn och tyckte att alla kex skulle dyka upp i stringbikini så tror jag onsdagskörningarna hade blivit rätt enkönade :hihi

Eller det vettefan förresten.....Fille hade nog kommit ändå :va

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Hinner du nyktra till innan det är dags att gå på sh-pub?

Jag har lite skönsång på mitt mobilsvar, om herrn minns? :D

-@

Haha, va roligt.. Det skulle jag vilja höra :crash

Skulle egentligen kunna skapa en best-of-skägget..:blah Finns nog rätt många goa mess på hyllan, och jag tror inte vi e ensamma om dom heller :rolleyes: :krama

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Inte hemma den helgen, Sundsvall med samma laguppställning som i helgen.

Nu förstår jag inte?! :confused:

Grundar sig detta i att du inte står pall för en redig runda med en hårdhetro bonde från roslagen?

-@

Haha, va roligt.. Det skulle jag vilja höra :crash

Skulle egentligen kunna skapa en best-of-skägget..:blah Finns nog rätt många goa mess på hyllan, och jag tror inte vi e ensamma om dom heller :rolleyes: :krama

Ja, sålde vi den skulle vi göra sjuka pengar, frågade vi jens vad han betalade för att hålla den hemlig skulle vi antagligen göra lika mkt på det...

-@

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Självklart får ni ha på er vad ni vill, om ni vill ta det som jag kritiserade någon så gör det, men det va inte meningen med mina inlägg.

Men om någon som kallar sig "rövryttaren" lägger upp en hemmagjord affisch i neonfärger där det står välkomna till kakans läderparty, så lockar det tyvärr inte mig. jag förstog iochförsig att det skulle vara meningen att vara lite roligt så det försökte jag oxå va när jag svarade, synd att det inte kom fram.

:pannkyss :D Jo då Ingel jag fatta vad du menade men som sagt du var kul med ironi och jag var de tillbaka ;)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jaså? :D
Jag tror det mesta som är någon Ångström serisösare än det du har nu kan funka bättre. Om jag kallade mig för Fittridarn och tyckte att alla kex skulle dyka upp i stringbikini så tror jag onsdagskörningarna hade blivit rätt enkönade :hihi

Eller det vettefan förresten.....Fille hade nog kommit ändå :va

:yoparty Ska inte fabbro komma och prata med oss brudar :gråta Då kommer alla brudar att vara svartklädda och ha polokrage i ställe för fina färger och urringat ;) :tungan

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Nu förstår jag inte?! :confused:

Grundar sig detta i att du inte står pall för en redig runda med en hårdhetro bonde från roslagen?

-@

Pallar och pallar, vet inte vem som ger sig först men jag vet vem som bytte tröjan mot en badanka sist iaf :brynad

:yoparty Ska inte fabbro komma och prata med oss brudar :gråta Då kommer alla brudar att vara svartklädda och ha polokrage i ställe för fina färger och urringat ;) :tungan

Nej fan, är på annan ort och skändar loklabefolkningen så ni går säkra denna gång :)

Edit: Sorry, det gör ni ju inte alls för d1ce tänker ju gå

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.

Nej fan, är på annan ort och skändar loklabefolkningen så ni går säkra denna gång :)

Edit: Sorry, det gör ni ju inte alls för d1ce tänker ju gå

:D Ska jag förvarna Sundsvall eller ;)?

:rolleyes: Men de är ju för bröstfixerade kapten vi vill vissa upp oss (Oj så fel de låter men men du är ju en snusk fabbro ;)) D1ce gillar säkert polokrage på brudar :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Pallar och pallar, vet inte vem som ger sig först men jag vet vem som bytte tröjan mot en badanka sist iaf :brynad

Och jag har full koll på vem som gick och dunade en stund på maten... ehh spriten menade jag. Tur man stog pall så frun i huset hade någon högst närvarande, vänlig och trevlig herre att tala med ;)

-@

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj

:rolleyes: Men de är ju för bröstfixerade kapten vi vill vissa upp oss

Det är ju iofs en mycket god egenskap hos er, vårda den ömt :crash
Men, efter att tidigare ha gjort några statistiskt säkerställda undersökningar bland mina vänner så vill jag nog påstå att jag inte är mer bröstfixerad än killar i allmänhet, kanske bara lite tydligare att deklarera mitt intresse :)

Och jag har full koll på vem som gick och dunade en stund på maten... ehh spriten menade jag. Tur man stog pall så frun i huset hade någon högst närvarande, vänlig och trevlig herre att tala med ;)

-@

Jag skulle bara kolla läget på kudden lite, den såg stabil ut :tummenupp

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Det är ju iofs en mycket god egenskap hos er, vårda den ömt :crash
Men, efter att tidigare ha gjort några statistiskt säkerställda undersökningar bland mina vänner så vill jag nog påstå att jag inte är mer bröstfixerad än killar i allmänhet, kanske bara lite tydligare att deklarera mitt intresse :)

:D Sant jag tror de finns 2 grabbs på detta forum som bör ha fotat bröst på en Rapido fest så kameran var full av bröst :D

Men vi vill ju vara snäll med allas våran kapten så därför bärs de lite uringat på pub kvällarna eftersom de är svårt när man kör hoj att ha urringat ;)

:rolleyes: Jag vill också ha skön sång på min mobilsvarare ;)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati