har tänkte lite på nya nicket och det är som du antyder kanske lite dumt. Förslag på nåt annat? Öppen för förslag.
Cyclops kanske?
har tänkte lite på nya nicket och det är som du antyder kanske lite dumt. Förslag på nåt annat? Öppen för förslag.
Cyclops kanske?
!!!!111
-@
Kul att du gillade inlägget Brollan, rätt nöjd själv faktiskt
Hinner du nyktra till innan det är dags att gå på sh-pub?
-@
Jag har lite skönsång på mitt mobilsvar, om herrn minns?
-@
Hinner du nyktra till innan det är dags att gå på sh-pub?
Jag har lite skönsång på mitt mobilsvar, om herrn minns?
-@
Inte hemma den helgen, Sundsvall med samma laguppställning som i helgen.
Haha, va roligt.. Det skulle jag vilja höra
Skulle egentligen kunna skapa en best-of-skägget.. Finns nog rätt många goa mess på hyllan, och jag tror inte vi e ensamma om dom heller
Självklart får ni ha på er vad ni vill, om ni vill ta det som jag kritiserade någon så gör det, men det va inte meningen med mina inlägg.
Men om någon som kallar sig "rövryttaren" lägger upp en hemmagjord affisch i neonfärger där det står välkomna till kakans läderparty, så lockar det tyvärr inte mig. jag förstog iochförsig att det skulle vara meningen att vara lite roligt så det försökte jag oxå va när jag svarade, synd att det inte kom fram.
Det skulle jag vilja höra
Skulle egentligen kunna skapa en best-of-skägget.. Finns nog rätt många goa mess på hyllan, och jag tror inte vi e ensamma om dom heller
Jaså?
Jag tror det mesta som är någon Ångström serisösare än det du har nu kan funka bättre. Om jag kallade mig för Fittridarn och tyckte att alla kex skulle dyka upp i stringbikini så tror jag onsdagskörningarna hade blivit rätt enkönade
Eller det vettefan förresten.....Fille hade nog kommit ändå
Nu förstår jag inte?!
Grundar sig detta i att du inte står pall för en redig runda med en hårdhetro bonde från roslagen?
-@
Ska inte fabbro komma och prata med oss brudar Då kommer alla brudar att vara svartklädda och ha polokrage i ställe för fina färger och urringat
Nej fan, är på annan ort och skändar loklabefolkningen så ni går säkra denna gång
Edit: Sorry, det gör ni ju inte alls för d1ce tänker ju gå
Pallar och pallar, vet inte vem som ger sig först men jag vet vem som bytte tröjan mot en badanka sist iaf
D1ce gillar säkert polokrage på brudar
Om det är det enda plagget så kan jag acceptera outfiten...
-@
Men de är ju för bröstfixerade kapten vi vill vissa upp oss
Och jag har full koll på vem som gick och dunade en stund på maten... ehh spriten menade jag. Tur man stog pall så frun i huset hade någon högst närvarande, vänlig och trevlig herre att tala med
-@
Det är ju iofs en mycket god egenskap hos er, vårda den ömt
Men, efter att tidigare ha gjort några statistiskt säkerställda undersökningar bland mina vänner så vill jag nog påstå att jag inte är mer bröstfixerad än killar i allmänhet, kanske bara lite tydligare att deklarera mitt intresse
eftersom de är svårt när man kör hoj att ha urringat
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |