Sh-pub Lördag Den 21/10-06

Vilken Fest ska vi välja på Lördag 21/10-06

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Cervantes skrev:
2544760 :rofl :rofl Ja inte är det lätt alla gånger :D

Hur går förhandlingarna mannen? :D

Här går det tungt, men skulle vi få ett genombrott under närmsta dygnet så kommer jag, tar med mig Kirurgen och Dalkuken i så fall.

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Så puben drar igång nu :) Tur man kom hem i dag så man han se det. Jag kommer säkert i morgon :tummenupp

Edit: Då kan jag också fira min födelsedag en gång till bara 3 dager efter :yoparty

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2557818 Hur går förhandlingarna mannen? :D

Här går det tungt, men skulle vi få ett genombrott under närmsta dygnet så kommer jag, tar med mig Kirurgen och Dalkuken i så fall.
Vad roligt! Menar du att du kanske kommer på puben!?

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2557836 Vad roligt! Menar du att du kanske kommer på puben!?

Nja, vi ska ju bort på middag med några andra par vilket brukar vara mycket trevligt. Ibland blir dock dosen av snack om förlossningar, blommor och känslor lite väl stor varvid vi killar brukar fly till krogen :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Kapten Blåskägg skrev:
2557860 Nja, vi ska ju bort på middag med några andra par vilket brukar vara mycket trevligt. Ibland blir dock dosen av snack om förlossningar, blommor och känslor lite väl stor varvid vi killar brukar fly till krogen :)
Ok. Nåväl skulle du tvingas ta till flykten så vore det roligt! Men jag hoppas förstås att middagen blir så lyckad att du inte måste ta till flykten.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2557818 Hur går förhandlingarna mannen? :D

Hööru din jävla fläsksvål, ta och styr upp det här nu! Du är väl karl för din hatt eller:arsele :D

Jörgen Karlsson skrev:
2557907 Ok. Nåväl skulle du tvingas ta till flykten så vore det roligt! Men jag hoppas förstås att middagen blir så lyckad att du inte måste ta till flykten.

Äh, va inte så polite:D

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2557907 Ok. Nåväl skulle du tvingas ta till flykten så vore det roligt! Men jag hoppas förstås att middagen blir så lyckad att du inte måste ta till flykten.

Ja det brukar de bli, men det kan vara skönt att ta ett par järn med er också. Dalkuken är väl ett hopplöst fall men Kirurgen kan du nog snacka HD med, han är hyggligt sugen på att börja köra tvåhjuling made in USA :)

fille600 skrev:
2557910 Hööru din jävla fläsksvål, ta och styr upp det här nu! Du är väl karl för din hatt eller:arsele :D

Är du singel fortfarande? :D

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2557933 Ja det brukar de bli, men det kan vara skönt att ta ett par järn med er också. Dalkuken är väl ett hopplöst fall men Kirurgen kan du nog snacka HD med, han är hyggligt sugen på att börja köra tvåhjuling made in USA :)
Är du singel fortfarande? :D

Om jag nu hade som krav att det ska pratas HD så är jag nog lika road av att käfta med med en HD-hatande homofob :sissy :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2557951 Om jag nu hade som krav att det ska pratas HD så är jag nog lika road av att käfta med med en HD-hatande homofob :sissy :D

Det var inte ditt välmående jag avsåg denna gång, han behöver pushas lite :)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2557996 Det var inte ditt välmående jag avsåg denna gång, han behöver pushas lite :)

Förlåt, jag är usel och självcentrerad.

Jag ska ge honom mina bästa argument! Promis!
"Du vet kirurgen, det är så här va! Du sparar pengar med en HD! Varvräknare behöver du tex inte med en äkta HD Motorshaker. När handtagen känns tjocka som en falukorv då är det dags att växla!"

Jag kan hur många säljramsor som helst! Jag borde bli säljare.

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2558019 Förlåt, jag är usel och självcentrerad.

Jag ska ge honom mina bästa argument! Promis!
"Du vet kirurgen, det är så här va! Du sparar pengar med en HD! Varvräknare behöver du tex inte med en äkta HD Motorshaker. När handtagen känns tjocka som en falukorv då är det dags att växla!"

Jag kan hur många säljramsor som helst! Jag borde bli säljare.

:rofl :rofl :rofl
Viiste väl att du var rätt man för uppgiften :D

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Kapten Blåskägg skrev:
2557860 Nja, vi ska ju bort på middag med några andra par vilket brukar vara mycket trevligt. Ibland blir dock dosen av snack om förlossningar, blommor och känslor lite väl stor varvid vi killar brukar fly till krogen :)

Om DU styr in samtalen på ovannämnda ämnen i ett relativt tidigt skede så har ni chans o smita tidigare!!:D
Tips från coachen!!:tummenupp

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Ullis skrev:
2558786 Är det de här som kallas för nätragg.....eller var det påsättning under täckmantel :tungan

:rofl

Du har smittats av galna Blåskäggsjukan du med! :blah

By the way ser det tungt ut för mig att kunna delta, då jag försov mig för bussen in till stan, och jag har ingen skjuts... Men jag hoppas det löser sig, annars så klarar ni er bra utan mig med ju! :yoparty

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Äh, ge dig... Mespropp... Klart du ska med...
Kniper det så jävligt så får jag väl komma och hämta dig...
Sen om du ska ha skjuts hem så får du åka med då också..
Även om jag inte vet hur länge jag stannar så misstänker jag att det inte blir supertidigt direkt... Men det löser vi då...

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Milla skrev:
2558824 :rofl

Du har smittats av galna Blåskäggsjukan du med! :blah

By the way ser det tungt ut för mig att kunna delta, då jag försov mig för bussen in till stan, och jag har ingen skjuts... Men jag hoppas det löser sig, annars så klarar ni er bra utan mig med ju! :yoparty

Kom igen nu, enligt Ullis har ju jag halva inne på dig..:D
Missade bussen....?? Hur faen offside bor du?? Klockan e halv1 o festen börjar 8...!:yoparty

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hockeyn idag sket sej iaf, så kanske blir det en tur ner till Tivoli trots allt.
Blir väl kärran då, så blir det skandaler ikväll så är inte jag inblandad iaf :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
icko skrev:
2558894 Kom igen nu, enligt Ullis har ju jag halva inne på dig..:D
Missade bussen....?? Hur faen offside bor du?? Klockan e halv1 o festen börjar 8...!:yoparty

Jag bor bra, om man har körkort...:rolleyes:

Bussen gick 10.35...:mad: Var enda jag hade att välja på om jag skulle hinna ta mig in till stan (hade tänkt ta min sista frinatt på hotell)och sedan till förfesten.

Går inte så många bussar på helgen mao.. Fanns en till senare, men då var jag tvungen att åka halvvägs till Sigtuna, byta buss mot en till Bålsta, och då kostar det ju inte 20:- längre.., och dessutom så skulle jag inte hinna till festen..

Thyg0d vännen, jag vet att du egentligen inte e så sugen, så det löser sig nog..Ska kolla om någon av mina törstiga grannar har låtit bli ölen! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM